xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: נהג באוהיו ירה לעבר ילדים שביקשו ממנו להאט

משטרת אוהיו מחפשת אחר אדם שירה לעבר ילדים שביקשו ממנו להאט, נהג שמיהר יצא ממכוניתו כדי לירות בילדים המשחקים כדורסל רגע אחרי שאמרו לו להאט, הנהג נסע מהר מאד בסמוך אליהם כשהם משחקים כדורסל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת אוהיו אילוסטרציה: צילום Pixabay
משטרת אוהיו אילוסטרציה: צילום Pixabay

משטרת אוהיו מחפשת אחר אדם שנראה פותח באש לעבר קבוצת ילדים ששיחקה כדורסל ברחוב. האירוע התרחש בפרברי אקרון לפני שבוע ביום ראשון האחרון, החשוד יצא לפתע ממכוניתו וכוון לכיוון קבוצת בני נוער אקדח חצי אוטומטי לאחר שהצעירים אמרו לו להאט.

האיש נהג במכונית פונטיאק G6 לבנה עם חלונות כהים מהר מאד, אחד הצעירים קרא לנהג להאט. "הוא שלף את האקדח וירה לעברו שלוש פעמים," אמרה דולי יאנג לערוץ WKYC. הנהג חזר לרכבו ונסע. איש מהילדים לא נפצע. בנה של יאנג אלכס בן ה-11 היה בקבוצה ששיחקה בחוץ יחד עם מרקיז סמית', בן ה-15 שאמר: "הוא צריך להיות במעצר בגלל מה שהוא עשה, כי אתה לא צריך לירות בילדים שאומרים לך להאט" אמר סמית בראיון.

צילומי האירוע נתפסו במצלמת טלפון הסלולרי ומשטרת אקרון חוקרת כעת את האירוע. "זה יכול להיות טראומטי עבור כל אחד, במיוחד ילד בן 15 ו-11 שמנסים לשחק, כל מידע יכול לעזור, זה כמו פאזל, כל רמז יסייע להביא את האדם הזה לדין ויהיה ניתן להביאו למשפט". כך אמר אחד השוטרים, דייב לאופלין.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x