xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו מתונסיה: אוהדי כדורגל עוזבים בסירות לאיטליה בגלל שקבוצתם הורחקה מהליגה

האוהדים איימו במשך שבועות להגר לאיטליה במחאה על סנקציות נגד המועדון, ובאוקטובר פדרציית הכדורגל התוניסאית פגעה במועדון עם איסור לשנה לשחק בליגה המקומית; "לאור שתיקת הרשויות, התושבים החליטו לעזוב את המדינה ולנסוע לאיטליה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

כ-300 אוהדי כדורגל טוניסאים, שאיימו במשך שבועות להגר לאיטליה במחאה על הסנקציות נגד מועדון, עלו היום על סירות דייגים ויצאו לים. האירוע החל כאשר התאחדות לכדורגל בתוניסיה הודיעה ​​ב-17 באוקטובר כי קבוצת CSC לא תתמודד בליגה הבכירה.

הנהגת המועדון השתמשה אז בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון כדי לבקר את נשיא ה-FTF וואדי ג'ארי. הליגה הלאומית לכדורגל מקצועני מצאה את הביקורת מעליבה ונתנה לקבוצה קנס כספי גדול של 180,000 דינרים טוניסאים (שווה ערך לכ-55,000 אירו).

לאחר מכן חלה הסלמה נוספת במתיחות כאשר ה-FTF קיבל את ההחלטה להשעות את CS Chebba לעונת 2020-2021, בטענה כי הניירת שלהם עדיין לא הושלמה במועד האחרון. תושבי חבה, ש-CSC היא קבוצתם המקומית, ערכו הפגנות ושביתה כללית, וחלקם נשבעו לעזוב את המדינה כמחאה, ולאחר פחות מחודש חלקם אכן עשו זאת.

"לאור שתיקת הרשויות, התושבים החליטו לעזוב את המדינה ולנסוע לאיטליה", אמר מוחמד עלי עבאס, חבר ועדה שהוקמה לארגון המשלחת. הוועדה הקימה אוהל בנמל העיר, שם נרשמו יותר מ -2,000 איש למסע.

חמש סירות שנשאו את אוהדי הכדורגל נראו עוזבות את נמל חבה, אך כשהגיעו לשומרי חוף המים הבינלאומיים ביקשו מהם להישאר במקום או לחזור לנמל, אמר כתב AFP.

הכתב הוסיף כי שתי סירות סירבו להישמע לפקודות והמשיכו לפלס את דרכן לעבר המים הבינלאומיים. תוניסיה, שנפגעה ממשבר כלכלי ואבטלה מרקיעה שחקים עוד לפני מגפת נגיף הכורון, ראתה עלייה בקרב צעירים בניסיונות מסוכנים להגיע לאירופה.

ראש הממשלה היכם מכחי, הגיב לדיון והצהיר כי "כולם יודעים שאיננו יכולים להתערב בהחלטות המתקבלות בתחום הספורט, אך ישנם מסלולים משפטיים בהם ניתן להתמודד עם החלטות ה- FTF".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
11/05/2023 08:09

At the beginning, I was still puzzled. Since I read your article, I have been very impressed. It has provided a lot of innovative ideas for my thesis related to gate.io. Thank u. But I still have some doubts, can you help me? Thanks.

27/02/2024 00:15

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.info/lv/join?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x