xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: משפחה גילתה שני מהגרים מוסתרים בארגז של גג הרכב; השניים ניסו להסתנן לבריטניה, אך מצאו את עצמם עמוק יותר בתוך צרפת

צמד מהגרים בני 16 מאריתריאה וגיניאה, פרצו לארגז על גג רכב מסוג BMW, שהיה בטיול בצרפת, הם הסתתרו שם בתקווה להגיע לבריטניה - אך בסופו של דבר הנהג נסע למרחק של 170 קילומטרים עמוק יותר לתוך צרפת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ספינת מהגרים אילוסטרציה (צילום Pixabay)
ספינת מהגרים אילוסטרציה (צילום Pixabay)

משפחה בריטית ממידלנדס עצרו למנוחה בנסיעה בצרפת, המשפחה עצרה לאחר ששמעה רעשים על גג הרכב, שם הם גילו שני מהגרים.

המהגרים הבינו שהם נכנסו עמוק יותר לצרפת רק כאשר קפצו החוצה בצידי הכביש. בתיעוד מהתקרית נראית המשפחה בכעס רב מאשימה את המהגרים בשבירת ארגז הגג ושואלת אם גנבו משהו. "מה אתה עושה, אתה יודע?," נשמע אומר האיש בשם 'קולין' הוא אמר להם "תצאו מהמקום שלי".

"איפה כל הדברים שלנו, תרוקנו את הכיסים שלכם", צעק קולין. בהמשך הזוג מצא את המחשבים הניידים שלהם בתוך מכוניתם, אך ניתן לשמוע אותם אומרים "העץ נעלם" המהגרים ניסו להימנע מהמצלמה.

גורם במשטרה אמר: "תמיד יש לנו מהגרים שמנסים להסתנן לבריטניה, אבל במקרה הזה הם נכנסו עמוק יותר לתוך צרפת". על פי הדיווח הזוג הבריטי שהגיע לחופשה ממרכז אנגליה עצרו ללילה בעיר קלה, למחרת בבוקר הם קמו והחלו לנסוע לכיוון מקום חופשתם, ואחרי מאה שבעים קילומטרים הם שמעו רעשים ולכן הם התקרבו לתחנת דלק לעצירה.

משטרה הוזעקה למקום ושוטרים מיחידת אופנועים הגיעו לזירה וכשפתחו את התיבה הם מצאו את שני המהגרים בני השש עשרה – אחד מגינאה ואחד מאריתריאה.

שני המהגרים ראו את הרכב עם לוחית זיהוי בריטית והניחו שהוא חוזר לבריטניה, אך במקום זאת הוא פנה עמוק יותר לתוך צרפת. התובע המקומי הודיע כי בני הזוג הגישו תלונה על חפציהם הגנובים.

השניים נעצרו והועברו לארגון הומניטרי שמטפל במהגרים אך הם סירבו לקחת אותם ולא ברור היכן הם נמצאים. עד כה השנה יותר נכנסו יותר מ-3,000 מהגרים לבריטניה בסירות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x