xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: משטרת ווסט מידלנד פיזרה לוויה וקנסה את בעל המקום ב-10,000 ליש"ט

מנהל מלון בבריטניה נקנס בסכום של 10,000 ליש"ט (כ-50,000 שקלים) בגין הפרת החוק בכל הנוגע לנגיף הקורונה. מהשטרה נמסר כי הם קנסו את בעל המקום בסך 10,000 ליש"ט, לאחר שהפר את ההוראות "פעם אחר פעם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רגע הפשיטה של המשטרה
רגע הפשיטה של המשטרה

המלון ממוקם בסוליהול – ווסט מידלנד, ולאחר שהפרו את ההוראות על ידי אירוח הלוויה עם מאות משתתפים, בעל המקום נקנס.

בנוסף לקנס, נאסר על בעל בית המלון 'טירת ברומיץ' בסוליהול לקיים אירועים עד ינואר בשנה הקרובה בעקבות כינוס ההלוויה ביום שישי 25 בספטמבר בו השתתפו למעלה מ-200 איש.

צילום משטרת ווסט מידלנד

המשטרה קיבלה תשע שיחות באותו יום שישי עם דווח על ההתכנסות גדולה ומוזיקה רועשת במלון, "השוטרים שלנו הגיעו למקום ומצאו יותר מ-200 אנשים שהיו נוכחים בשעה 21:00, לאחר מכן שוחחנו עם הצוות במלון במטרה ליצור קשר עם הבעלים או מארגן האירועים". כך על פי המשטרה. ההתכנסות הייתה האחרונה במספר אירועים במלון סוליהול שהפרו את החוק, המנהל הוזהר בעבר מפני הפרות אלה, אך האירועים המשיכו להתקיים ללא התרחקות חברתית.

עוד נמסר מהמשטרה, כי ביום שני לאחר מכן "הגשנו בקשה לבדיקת הרשיון של בעל המקום למועצת סוליהול, וביקשנו להשהות מיידית את הרישיון האישי של בעל המלון עד לבדיקה מלאה, המועצה קיבלה את בקשתינו, ועדת הרישוי תזמן לשימוע מלא את הבעלים שיתקיים בהמשך החודש".

קצינה בכירה במשטרת ווסט מידלנד, קלייר בל, המובילה את אכיפת ההנחיות אמרה: "אנו חיים בתקופות קשות ואנו מבינים שאנשים רוצים לציין את מותם של יקיריהם, אולם כולנו חייבים למלא את חלקנו כדי לציית לכללים הקיימים במטרה לעצור את התפשטות הנגיף ולשמור על בטיחות כולם".

"המנהל של המלון שנענש קיבל עונש על ארגון חוזר של אירועים המפרים את החוק, הוא התעלם באופן בוטה מאמצעים לשמור על ביטחון אנשים במגפה, לעסקים יש אחריות, לא רק ללקוחות שלהם ולעובדים אלא גם לקהילה הרחבה, וחייבות להיות השלכות כאשר פשוט מתעלמים מההוראות".

עוד אמרה הקצינה: "השוטרים שלנו ממשיכים לסייר במוקדי תחבורה, חנויות, מוסדות חינוך, מקומות אירוח ושטחים פתוחים כדי להזכיר לאנשים את ההוראות, ולחלק קנסות למי שמפר אותם, אנו נוקטים עמדה קשה לאלו המפרים את המגבלות, תקנות אלה הן חוק ואנחנו נמשיך לתת קנסות לאלה שלא מצייתים לחוק".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x