xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו מפארק שעשועים באוסטרליה: צעירה נפלה מרכבת הרים – בגובה של 30 מטר

צעירה פונתה במצב אנוש לבית החולים כשהיא סובלת מפציעות ראש ועמוד שדרה, לאחר שהחליקה ממושבה במתקן פארק שעשועים באוסטרליה ביום שבת האחרון; "היא החליקה החוצה כמו איזו בננה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ביום שבת האחרון בפארק השעשועים Cairns ShowFest, אישה בת ה-25 עלתה למתקן ה"האנגאובר" שמסתובב באוויר בגובה של כ-30 מטרים והחליקה ממנו.

"היא החליקה החוצה כמו איזו בננה", סיפרה עדת ראייה לסוכנות הידיעות 7 News- "למרות המרחק בינינו והמוזיקה מהרמקולים, יכולתי לשמוע אותה צורחת 'אני נופלת החוצה!'. היא הוסיפה: "הסתובבתי לבן זוגי כדי לספר לו וכשהחזרתי את מבטי אליה, היא כבר צנחה למטה. הצורה שבה נפלה, זה היה מאוד טראומתי".

כוחות חילוץ שהוזעקו למקום פינו את האישה בדחיפות לבית חולים, שם היא הוגדרה כפצועה אנושה ואובחנה עם פגיעות ראש ועמוד שדרה, כך דווח בכלי התקשורת באוסטרליה. ברט ג'נקינס, הקצין שמונה לחקור את התקרית, מספר שזה בגדר נס שהאישה שרדה את הנפילה. "מצבה כעת מוגדר יציב, אבל הסכנה עדיין לא חלפה והיא מאושפזת בטיפול נמרץ".

בהודעה לתקשורת, התייחסה הנהלת הפארק לתאונה האיומה. בהודעה נטען כי עדיין לא ברור להם כיצד האישה נפלה ממתקן השעשועים. בנוסף, הם ביקשו להודות לאנשי כוחות ההצלה על הטיפול בתקרית ולהתפלל לשלומה של הפצועה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x