xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מצעד צבאי חריג של קים ג'ונג און חשף טיל מפלצתי

המדינה הסגורה ערכה מצעד חגיגי לכבוד שנת ה-75 להקמת מפלגת הפועלים השלטת - קים ג'ונג און הופיע בנאום פייסני ו'הזיל דמעות' על "עבודתם הקשה של החיילים"; מומחים טוענים כי הטיל החדש יהיה אחד מהטילים הבליסטיים הבין-יבשתיים הגדולים ביותר בעולם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay
קים ג'ונג און אילוסטרציה: צילום Pixabay

קוריאה הצפונית חשפה היום (שבת) דרך צילומי לוויין, טיל בליסטי בין-יבשתי מסוג שטרם נראה – צעד שעשוי להיתפס כהתרסה נגד ארצות הברית.

הטיל, נחשף במצעד צבאי גדול ללא התרעה מוקדמת בכיכר "קים איל סונג" בבירת המדינה פיונגיאנג, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית בדרום קוריאה "יונהאפ". במצעד צעדו אלפי חיילים, המנהיג העליון קים ג'ונג און בירך את הכוחות והתושבים על התמודדותם המוצלחת עם נגיף הקורונה.

בקוריאה הדרומית ובארצות הברית המתינו בדריכות לאירוע הנדיר, שבו הוצגו טילים בליסטיים ארוכי-טווח בפומבי לראשונה מאז 2018. מומחים אומרים כי הטיל החדש יהיה אחד מהטילים הבליסטיים הבין-יבשתיים הגדולים ביותר בעולם אם יהפוך למבצעי.

ברחבי האזור ראו באירועי יום השנה הזדמנות עבור המנהיג קים ג'ונג און לשדר מסרים לאזרחים ולקהילה הבינלאומית. גורמים רשמיים בדרום קוריאה ובארה"ב כבר אמרו בימים האחרונים כי קים עשוי לנצל את האירוע כדי לחשוף "נשק אסטרטגי" חדש, כפי שהבטיח קודם לכן השנה שיעשה.

המצעד אמנם התקיים בשעות המוקדמות של הבוקר, אך הוא צולם, נערך ולאחר מכן שודר ברחבי המדינה ואף בערוצים של השכנה מדרום. בתמונות ששודרו ניתן לראות רכבים מוארכים בעלי 22 גלגלים נושאים את מה שנראה כמו הנשק הבליסטי החדיש של קים.

בנאומו קים, שלעתים נראה נרגש, שיבח את החיילים על עבודתם במענה לאסונות טבע ובמאמציהם למניעת התפשטות של נגיף הקורונה.

"נמשיך לבנות את כוח ההגנה הלאומי שלנו ואת הרתעת המלחמה ההגנתית שלנו", אמר קים, שהבטיח כי ארצו לא תהיה הראשונה לתקוף. "אני מתבייש שמעולם לא הצלחתי לפצות אתכם כראוי על האמון העצום שלכם", אמר הרודן הצעיר. "המאמצים וההקדשה שלי לא היו מספיקים כדי להוציא את עמנו מתנאי החיים הקשים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x