xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מטוס התרסק לאחר ההמראה טייסת נהרגה

מטוס של חיל האוויר הקנדי התרסק לתוך בית מגורים, הטייסת ג'ניפר קייסי נהרגה, ואיש צוות נוסף נפצע קשה, לאחר שמטוס של צוות התערוכה 'ציפורי השלג' התנגש בשכונה בעיר קמלופס בקולומביה הבריטית - קנדה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הטייסת ג'ניפר קייסי שנהרגה. (צילום חיל האוויר הקנדי)
הטייסת ג'ניפר קייסי שנהרגה. (צילום חיל האוויר הקנדי)

התרסקות המטוס בקנדה: מטוס מצוות 'ציפורי השלג' של חיל האוויר הקנדי התרסק ליד קמלופס, המטוסים היו בטיסת ראווה כדי לעודד את הרוחות במהלך המאבק בנגיף הקורונה, שר הבריאות אדריאן דיקס, הודיע כי "אדם אחד נהרג, ואחר הועבר לבית חולים."

הטייס נפלט מהמטוס, ומצבו של הטייס קשה אך לא נשקפת סכנה לחייו, קמלופס נמצאת כ 320 ק"מ צפונית-מזרחית לוונקובר. שר ההגנה הפדרלי מסר כי חיל האוויר עובד בתיאום עם רשויות מקומיות והם יעדכנו ככל שיהיה מידע אמין. "ברצוני להודות למגיבים המקומיים הראשונים על התמיכה המהירה והאינטנסיבית שלהם." הוא אמר.

בסרטון שצילם אחד הצופים נראים שני מטוסים עם מנוע בודד ממריאים, לפתע אחד המטוסים החל לצלול כמעט מיד לאחר מכן לעבר האדמה והתפוצץ ממש לאחר שהטייס נפלט ממנו.

ראש ממשלת קנדה הגיב על הטרגדיה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מצטרף לכל הקנדים באבל על אובדן של חבר בצוות ציפורי השלג, קפטן ג'ניפר קייסי, אני שולח את תנחומיי העמוקים לאהוביה ומאחל לקפטן ריצ'רד מקדוגל החלמה מלאה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x