xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מורה מבריטניה שמרה המבורגר 24 שנה – והוא נשאר בשלמותו

בסרטון טיקטוק הציגה מורה למדעים לעוקבים שלה המבורגר מלפני 24 שנה - והוא נשמר בשלמותו, ממש כאילו הוגש רק לפני כמה שעות; דובר מקדונלד'ס: "ההמבורגרים שלנו מיוצרים מ-100 אחוז בשר איכותי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המבורגר אילוסטרציה צילום Pixabay
המבורגר אילוסטרציה צילום Pixabay

מורה למדעים מבריטניה השאירה ארוחה ישנה בלוקר שלה וחשפה אותה השבוע בטיקטוק – ההמבורגר והצ'יפס נותרו שמורים כמעט באופן מושלם.

רוצים לראות את ההמבורגר שלי? הוא בקופסה בארון", אמרה בסרטון הסבתא, ששמרה את ההמבורגר כניסוי כל השנים האלו. היא פתחה קופסת נעליים וחשפה שקית מקדונלד'ס מקומטת שעליה פרסומת למרוץ נסקאר מ-1996.

לאחר מכן היא מציגה את ההמבורגר כשהלחם והבשר נטולים לגמרי מעובש וריקבון: "הבשר מעולם לא נרקב. הוא אף פעם לא התפרק. הוא שלם לחלוטין". היא הוסיפה: "זה המבורגר בן 24. רק לא ברור מה יקרה אם תאכלו אותו".

דובר מקדונלדס בארה"ב מסר בתגובה: "בסביבה הנכונה, ההמבורגרים שלנו, כמו רוב המאכלים, עלולים להתפרק. אולם, כדי להתפרק, יש צורך בתנאים מסוימים – בעיקר לחות. ללא לחות מספקת – במזון עצמו או בסביבתו – חיידקים ועובש עשויים שלא לצמוח ולכן פירוק אינו סביר".

עוד הוסיף: "המציאות היא שההמבורגרים שלנו מיוצרים מ-100 אחוז בשר איכותי. בקציצות שלנו אין חומרים משמרים או חומרי מילוי והדבר היחיד שאי פעם נוסף להן הן נגיעות של מלח ופלפל על הגריל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x