xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מהומות גדולות בבני ברק אבנים ברזלים ומטפי כיבוי על מאבטחים עקב סכסוך פנימי

מהומות גדולות בשכונת סאטמר בבני ברק, זריקות אבנים וחפצים על מאבטחים, במהלך השבת המשטרה ביקשה מהמאבטחים לעזוב את המקום. הדיווח המלא
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים במקום המהומות (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)
שוטרים במקום המהומות (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)

מהומות השבת בחצר חסידות סאטמר ברחוב ישמח משה בבני ברק. לאחר שאנשי החסידות בארה"ב הורו על סגירת בית הכנסת המרכזי, וזאת לאור התפצלות הקהילה המקומית, אחד הצדדים (הרב מייזליש), התנגד לסגירת בית הכנסת, מה שהביא את הצד השני לשכור חברת שמירה פרטית שלא תאפשר כניסה של אנשים.

הרקע לסגירת בית המדרש מגיע בשל התפצלות הקהילה לאור האירועים האחרונים שהיו בחג השבועות, והודעת האדמו"ר מסאטמר שמקום מושבו בניו יורק לרב מייזליש (שלפי דיווחים בקרוב יתמנה לאדמו"ר מסאטמאר בישראל) שלא יגיע יותר לבית הכנסת, וכן הודעה על פיטוריו מכל תפקידיו בקהילה.

אנשי הרב מייזליש התנגדו לסגירת בית הכנסת ונרשמו מהומות גדולות בכניסת השבת ובמהלך השבת. לפני שבת הוחלט בסאטמר לשכור מאבטחים, והם סגרו את בית המדרש שהיה סגור במהלך ליל השבת.

צילום קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

עד ראייה סיפר לחדשות DFN כי "מאות תושבים התקהלו בליל שבת לאורך רחובות קדושת יום טוב, וישמח משה, בשיכון סאטמר וצפו בקרבות. זה היה ממש כמו זירת מלחמה לכל דבר. לצד זאת כל השכנים יצאו למרפסות וצפו במתרחש חלקם הצטרפו משם והשליכו חפצים לעבר המאבטחים שנשכרו על ידי סאטמר."

עד הראייה סיפר כי "החסידים השליכו אבנים ובלוקים על המאבטחים וכן פינצ'רו את הרכבים שלהם. ניפצו את השמשות ורקדו על גגות הרכבים. עד להגעת שוטרי יס"מ ממוגנים בקסדות. אלה השליטו סדר אחרי זמן ממושך. זה היה חילול ה' גדול".

מהומות בסאטמר בני ברק. צילום קבוצת המחאות החרדים הקיצוניים

עד ראייה נוסף סיפר, כי "לאחר מכן המאבטחים החזירו מכות חזרה לתושבים שפגעו בהם, האמת אני מבין אותם, התיזו עליהם ממטפי כיבוי, קיללו אותם, אז הם החזירו בחזרה." בשבת בבוקר ביקשה המשטרה מחברת האבטחה לעזוב את המקום. אנשי הרב מייזליש הצליחו לפרוץ ולהיכנס לבית הכנסת וערכו שם תפילות וסעודה שלישית.

ביום שישי בסמוך לכניסת שבת פרסמה המשטרה את ההודעה הבאה. "בהמשך לפניות כתבים ובעקבות סרטונים ברשת, נעדכן כי לפני כשעה התקבל דיווח על קטטה שפרצה בסמוך לבית כנסת בבני ברק. בעקבות הדיווח הגיעו למקום שוטרים אשר פעלו לשמירה על הסדר הציבורי במקום."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x