xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מאות עובדי 'ניסאן' שרפו צמיגים בברצלונה במחאה על סגירת המפעל

מאות עובדי חברת 'ניסאן' בברצלונה חסמו בסוף השבוע כבישים ושרפו צמיגים, במחאה על החלטת יצרנית הרכב היפנית לסגור את המפעל בעיר ברצלונה בדצמבר הקרוב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רכב ניסאן אילוסטרציה (צילום Pixabay)
רכב ניסאן אילוסטרציה (צילום Pixabay)

המהלך הוכרז רשמית בשעה 10:00 ביום חמישי האחרון, מה שיביא לאובדן 3,000 משרות במיידי, ובסביבות 20,000 עובדים צפויים להיפגע ישירות או בעקיפין מהסגירה של המפעל הגדול ביותר של ניסאן בספרד. ייצור רכבים הוא תעשייה כלכלית חזקה ומרכזית בחבל קטלוניה, וסגירת המפעל תביא לפגיעה קשה בכלכלה המקומית.

ההנהלה הספרדית מסרה, כי הם מיצרים על כך, והציעו ליצרנית הרכב ליצור קבוצת עבודה כדי למצוא חלופות. אולם אנשי החברה היפנית אמרו כי לאחר בחינת האפשרויות השונות, "אנו מאמינים כי אין עתיד עם החברה בברצלונה". ההחלטה הביאה עובדים זועמים לחסום רחובות ולשרוף צמיגים מחוץ למפעל, והודיעו על הפגנות נוספות. "הם השאירו אותנו למות", אמר ראש ועד העובדים, חואן קרלוס ויסנטה, לאחר פגישה עם בכירי החברה. כך מדווח האתר 'לה פאיס'.

עבור עובדים רבים במפעל לייצור מכוניות ההיסטורי של 'ניסאן' התחושה הייתה של חוסר אונים. "אלה חדשות מאוד קשות. ידענו על זה, דמיינו שזה יכול לקרות, אבל אתה אף פעם לא חושב שזה באמת יקרה, יש הרבה משפחות שיכולות להישאר בחוץ ברחוב, ואנחנו עם הרבה כעס". כך אמרה כריסטינה מונטרו 43, אם חד הורית שעובדת במפעל ניסאן מזה 15 שנה. "הוזהרנו במשך שנים רבות שהם לוקחים מאיתנו יצור של מכוניות ונותנים אותם למפעלים בצרפת או באנגליה" אמר יו"ר ועד העובדים ויסנטה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x