xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מאות מיליוני סינים חוזרים לשגרה עם "מסע נקמה" לשבוע של חגיגות

מאות מיליוני סינים יוצאים לחופשה הגדולה הראשונה שלהם מאז פרוץ הקורונה, סין מקדמת 'מסעות נקמה' בקורונה כדי להגביר את הכלכלה, ומעל חצי מיליארד סינים יצאו לחופשה ולטיולים ברחבי סין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סין אילוסטרציה צילום Pixabay
סין אילוסטרציה צילום Pixabay

מאות מיליונים בסין מיהרו היום (חמישי) ליהנות מחופשתם הלאומית הגדולה הראשונה מאז שהמדינה טענה כי השתלטה על התפרצות הקורונה.

סין מקווה גם להגביר את כלכלתה שנפגעה על ידי עידוד אזרחיה לקחת חלק ב"מסע נקמה" בנגיף הקורונה, כפי שהממשלה מכנה את החופשות. הרשויות מעריכות כי כ-550 מיליון בני אדם יעשו השנה טיולים בתוך המדינה במהלך 'שבוע הזהב', חג בן שמונה ימים הנחגג כיום הלאומי של סין ופסטיבל אמצע הסתיו.

אטרקציות תיירותיות ידועות, כולל החומה הגדולה ודיסנילנד בשנגחאי, היו מלאות מבקרים היום, הנוסעים מילאו את תחנות הרכבת ושדות התעופה. אבל השנה יש משמעות נוספת, כאשר ההמונים ממלאים את מקומות הבילוי לאחר יציאה מהסגר ומההגבלות הקשות.

בשדה התעופה של הבירה בייג'ינג – ששורות הצ'ק-אין והמעברים בו היו ריקים בפברואר – עמדו אלפי נוסעים בתור עם מזוודותיהם וילדיהם. החיים בבירת סין חזרו בהדרגה לשגרה לאחר ערי רפאים עם כבישים ריקים בינואר ובפברואר, והתפרצות הנגיף בפעם השנייה ביוני.

הרחובות הריקים ברובע הפיננסי של העיר עמוסים, קניונים שננטשו בעבר מלאים בקונים ומשטחי החלקה בקרח התמלאו ילדים שלומדים להחליק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x