xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: לונדון; בעט בשוטר בגבו וירצה עונש מאסר של 28 חודשים

28 חודשי מאסר לגבר שהפיל שוטר בבעיטה בגבו, דניאל אלן, בן 35, תועד כשהוא רץ מאחורי שוטר במהלך הפגנה בלונדון ב-13 ביוני. הוא בעט בשוטר בעוצמה, וגרם לשוטר ליפול.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דניאל אלן: צילום משטרת המטרופולין
דניאל אלן: צילום משטרת המטרופולין

דניאל אלן בן ה-35 מהעיר סנדרלנד, הגיע להשתתף בהפגנה עם קבוצת "להגן על הפסלים", לאחר שמפגינים מארגון "חיי שחורים חשובים" הפילו פסלים ברחבי בריטניה כנקמה על מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס שמת לאחר שנמחץ למוות על ידי שוטר לבן שעומד לדין בימים אלה.

באמצע חודש יוני האחרון התארגנה קבוצה של מפגינים ימנים קיצונים להגן על הפסלים, אך הם תקפו שוטרים ואחד מהם זינק על השוטר בבעיטה בגבו והפילו, הם המשיכו בהתקפה נגד השוטרים כשהשוטר ניסה לקום.

רגע הבעיטה השוטר: צילום דוברות משטרת המטרופולין

האיש הוא אב לשניים נעצר לאחר שהמשטרה הפיצה סרטון של המפגין חשוף החזה משגר "בעיטה אדירה" בשוטר למברט כשהוא לבוש במכנסיים קצרים ירוקים. האיש הוא חשמלאי מהעיר סנדרלנד, הגיע ללונדון להשתתף בהפגנה אלימה.

השוטר סטיב ניקולס שטיפל בתיק אמר: "מעשיו המבישים של אלן הם בלתי מתקבלים על הדעת לחלוטין ואני שמח שהוא הורשע. הצדק המהיר הזה אמור להוות אזהרה גם לאחרים שהגיעו למרכז לונדון במטרה היחידה לגרום לאלימות. שוטרים הם לא שקי איגרוף, ומספר חקירות נמצאות בטיפול בכדי לאתר ולעצור את הגורמים לאלימות או לתקיפת השוטרים שלנו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x