xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: כך נראה הנער הגבוה בעולם – עם יותר מ-2 מטרים גובה

רן קיו נמדד לאחרונה בגובה של יותר מ-2 מטרים, והוא רק בן 14. הוריו של הנער התייחסו לגובהו הקיצוני בשיחה עם כתבים מקומיים; "אנחנו מאמינים שגובהו מושפע בעיקר מהתורשה שלו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

רן קיו, ממחוז סיצו'אן, הוא רק בן 14, והוא כבר הגיש לאחרונה מסמכים לספר השיאים של גינס בתקווה להיות מוכר באופן רשמי בתור הנער הגבוה בתבל בין הגילאים 13 עד 18.

הוריו של קיו מספרים שכתינוק הוא היה בגודל ממוצע לחלוטין, אבל עד שהחל ללכת לגן חובה היה כבר ניכר כי הוא גבוה בהרבה משאר חבריו – וכעת הוא מעל ל-2 מטרים.

בריאיון לסוכנות הידיעות Red Star News, הוריו סיפרו שבאותן שנים הוא נמדד בגובה של 1.60 מטרים ורבים חשבו שהוא בכלל תלמיד בית ספר יסודי. כשהגיע לגיל 11, הוא כבר נמדד בגובה של 2.06 מטרים.

"לקחנו אותו בצעירותו למרפאות שונות בניסיון לבדוק אם הוא סובל ממחלה גנטית, אבל כל התוצאות חזרו שליליות", סיפרו הוריו. "כיום אנחנו מאמינים שגובהו מושפע בעיקר מהתורשה שלו. יש לנו הרבה קרובי משפחה שגבוהים יותר מ-2 מטרים".

"בהתחלה הפריע לי מאוד איך שאחרים דיברו עליי", סיפר קיו לסוכנות הידיעות הסינית. "במרוצת השנים, המורים שלי לימדו אותי ללכת בדרכי ולתת לאחרים לרכל על מה שהם רוצים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x