xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: ילד בן 12 יעשה היסטוריה בכך שהוא הסטודנט הצעיר ביותר ללמוד הנדסת אווירונאוטיקה וחלל בג'ורג'יה

ילד בן 12, שהתקבל לתוכנית מילגות - MENSA בגיל שלוש, אמור לעשות היסטוריה כאדם הצעיר ביותר שלומד הנדסת אווירונאוטיקה וחלל בג'ורג'יה טק ומתעקש "אני לא ממש חכם, אני פשוט תופס מידע במהירות."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הילד הגאון קלייב: מתוך הפייסבוק של המשפחה
הילד הגאון קלייב: מתוך הפייסבוק של המשפחה

קלייב אנדרסון צפוי להתקבל לאוניברסיטה היוקרתית בסתיו הקרוב לאחר שנפגש עם נשיא המקום בתחילת החודש. ילד הפלא, שמקורו במריאטה, ג'ורג'יה, הדהים את המנהלים בידע המתקדם שלו וביכולתו להעריך ולשמור מידע מורכב.

"אני לא חושבת שכל דבר שקלייב עשה היה נורמלי מבחינתנו" אמרה אמו של הצעיר, קלייר אנדרסון, ביום שני בבוקר לרשת-CBS. קלייב החל לחקות את אמו כשהיה בן ארבעה שבועות בלבד. עד גיל שנתיים הוא יכול היה לקרוא, בגיל שלוש הוא קיבל מילגה מקרן MENSA.

בנוסף לאנגלית, קלייב לומד ספרדית, צרפתית ומנדרינית. "אני לא ממש חכם, אני פשוט תופס מידע במהירות". אמר קלייב בצניעות בתוכנית חדשות בג'ורג'יה טק.

"יש לי את הזיכרון הזה של ללכת לכיתה א' וללמוד שם, וכולם היו הרבה יותר גבוהים ממני, כי הייתי בן שנתיים – בקושי הצלחתי ללכת".

קלייב מקווה להגיע להתמחות אצל מייסד טסלה, אילון מאסק – התקדם במהירות לחטיבת הביניים, הוא סיפר כי חבריו לכיתה בגיל העשרה הביטו בי מלמעלה, "הם התייחסו אליי כאילו אני חריג," הצהיר.

קלייב המשיך את לימודיו בתיכון עד גיל 11, והוא למד בשנה האחרונה הנדסת אווירונאוטיקה במכללה הטכנית צ'אטאהוצ'י. עם זאת, הוריו רצו לתת לו לחוות קולג' בג'ורג'יה טק. הם רוצים לוודא שקלייב ילמד "שיעורי חיים חשובים". הם אמרו בראיון לרשת CBS, "אנחנו רוצים לוודא שכשהוא יהיה מבוגר, הוא יהפוך לבעל נהדר, אבא נהדר, חבר נהדר."

לאמא קלייר תואר שני בחינוך ואילו אבא קובי הוא איש מכירות, בעוד שרוב ההורים עדיין עוזרים לילדיהם בני 12 בשיעורי בית, הם כבר לא מסוגלים לעזור במשימות המורכבות שעושה הילד. "שנינו איננו מדעני רקטות," אמרה קלייר ל- USA Today מוקדם יותר השנה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x