xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: חה"כ מיכל קוטלר-וונש לנציגי הרשתות החברתיות: "חיזבאללה ואיראן מהללים את טוויטר שלא צינזרו קריאות להשמדת ישראל"

ח"כ מיכל קוטלר-וונש: "‏דרשתי מטוויטר לבחון את המדיניות שלהם שמאפשרת מוסר כפול. הזכרתי להם שחיזבאללה ואיראן מהללים את טוויטר על כך שלא צנזרו ציוצים שקוראים להשמדת המדינה היהודית היחידה בעולם, זה לא משהו שיש להתגאות בו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דיון בועדה: ח"כ מיכל קוטלר-וונש, ויו"ר הועדה ח"כ דוד ביטן
דיון בועדה: ח"כ מיכל קוטלר-וונש, ויו"ר הועדה ח"כ דוד ביטן

בשימוע שנערך היום בכנסת בוועדת העליה והקליטה על מדיניות חברות הרשת החברתית בנושא אנטישמיות ואלימות אמרה ח"כ קוטלר-וונש (כחול לבן): "מאכזב שנציגי טיק טוק לא הגיעו ברגע האחרון לדיון. טיק טוק מאפשרת למיליוני ילדים וצעירים להיחשף לתוכן אנטישמי ללא כל הגבלה וחייבת לתת על כך דין וחשבון".

ח"כ קוטלר-וונש הועדה

‏בשימוע התברר כי ‎פייסבוק מודה שלוקח להם 36 שעות להוריד תוכן אנטישמי נגד יהודים מאינסטגרם. ח"כ מיכל קוטלר וונש: "זו הסיבה מדוע יש צורך בהגדרה ברורה לדברי שנאה ואנטישמיות. פייסבוק חייבים לאמץ את ההגדרה הבינ"ל לאנטישמיות, מדיניותה של גוגל נשמעת טוב על הנייר אבל לצערי אנחנו לא רואים תוצאות בשטח. גוגל לא מצליחים להתמודד עם תופעת האנטישמיות המודרנית שכוללת מוסר כפול כנגד מדינת ישראל וכנגד הציונות".

במהלך דיון בכנסת ביום רביעי האחרון בכל הנוגע לאנטישמיות ברשתות החברתיות, שאל עורך הדין לזכויות אדם, ארסן אוסטרובסקי, מהקונגרס הציוני העולמי, מדוע ציוצים של נשיא ארה"ב עוברים צנזור על ידי טוויטר, בניגוד לאלו של האייתולה חמינאי, ש"קרא ממש לרצח העם של ישראל והעם היהודי", כך לפי אוסטרובסקי.

אוסטרובסקי שאל את יולווה פטרסון, נציגת טוויטר בישראל, על הסטנדרטים הכפולים את מנהלי הרשת: "לאחרונה התחלתם לסמן את הציוצים של הנשיא טראמפ, מדוע לא סימנתם את הציוצים של האייתולה חמינאי האיראני שקרא ממש לרצח ישראל והעם היהודי?".

פטרסון הגנה על ההחלטה, והצדיקה את סימון הציוצים של טראמפ ואמרה שהם יכולים 'לעורר נזק'. היא ענתה: "יש לנו גישה מיוחדת למנהיגי העולם שיש להם אינטראקציה ישירה עם העוקבים שלהם, ועם אנשי ציבור אחרים, הערות בנושאים פוליטיים של היום או דיבור על מדיניות חוץ בנושאים צבאיים, כלכליים בדרך כלל אינם מפרים את הכללים שלנו".

היא נקטעה על ידי חברת הכנסת מיכל קוטלר-וונש (כחול לבן) שביקשה להבהיר את השאלה: "אז, קריאה לרצח עם זה בסדר, אבל התייחסות לפוליטיקה לא?"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x