xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: חה"כ לשעבר יהודה גליק לאחר הלינץ' שעבר: "הם לא יעצרו אותי"

חה"כ לשעבר יהודה גליק פירסם לפני זמן קצר תגובה ללינץ' שעבר אתמול (חמישי) כשהלך לנחם את משפחת אל-חלאק, בכפר ואדי ג'וז. המשטרה עצרה הבוקר במזרח ירושלים חשוד כבן - 20 בחשד לתקיפת גליק, בית המשפט שיחרר את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

כזכור חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק הותקף‏ בידי אלמונים לאחר שהגיע לנחם את משפחתו של איאד אל-חלאק בשכונת ואדי ג'וז בירושלים. הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב קל, גליק בא לנחם את משפחת הנער הפלסטיני שנהרג לפני כשבוע על ידי שוטרים בירושלים.

לפני זמן קצר פרסם גליק תגובה ראשונית ללינץ' שעבר: "אני מבקש להודות על מאות הודעות של אהבה על הלינץ דיברתי אתמול, אני ממשיך לקבל עוד הודעות תמיכה, אני מודה להשם יתברך שהציל את חיי, מה שעברתי היה לינץ' רצחני, שהסתיים בנס רק כי לאותם אנשים לא היה אקדח או סכין או גרזן, אקח עוד קצת משכחי כאבים, עוד קצת מנוחה, ואברך הגומל."

"הכאב הכי גדול זה לראות חברה שאתה עושה הכל כדי להתייחס אליהם כשווים, ובסופו של דבר זו חברה שעבורה אלימות היא מאד לגיטימית, ולינץ נמצא בכלי העבודה השימושיים שלהם. הם ודאי לא יעצרו אותי, אני אדם מאד קיצוני כשזה מגיע לאהבת האדם, וזה ימשיך להיות חלק מהדי אן איי שלי ושל התנועה למען ירושלים שהקמתי, כי כך ציווה אותנו הבורא יתברך, ואני בעולם הזה כדי לעבוד אותו בלבב שלם, יחד עם זאת, אשא תפילה למענם ולרפואתם."

"רק אתמול הובלתי תפילה גלובלית למענם בזום, בהובלת פסטורים אפרו אמריקנים, והיספאנים, למען השלום, אני אמשיך לפעול למען שלום בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט, יד ביד להפיכת המקום הזה לטוב יותר."

בתוך כך המשטרה עצרה הבוקר חשוד כבן – 20 ממזרח ירושלים בחשד לתקיפת גליק.

יהודה גליק בתגובה ללינץ' שעבר

מארגון 'בצלמו' נמסר כי הם מגנים בחריפות את הפגיעה בחכ"ל יהודה גליק וקוראים למשטרה לעצור את כלל המעורבים. בנוסף הארגון קורא למשפחה האבלה ולראשי ארגוני השמאל להודיע על גינוי המעשים.

עוד נמסר מארגון בתלמוד, כי לו היה מדובר באיש שמאל שהיה מותקף בניחום אבלים אצל משפחת מתנחל שנרצח בהתנחלות, כל העולם היה רועש. כל ארגוני השמאל מגנים. אבל כעת דממה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x