xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: הרב הראשי של איראן בשפה העברית בטלוויזיה האיראנית: "אתם הציונות לא מייצגים את העם היהודי"

רבה הראשי של איראן הרב יהודה גראמי בראיון לטלוויזיה האיראנית תוקף את ישראל ואומר "אתם מייצגים רק רעיון תנועה פוליטית, אתם נוגדים את הערכים של התורה והדת היהודית".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך מתוך הטלוויזיה האיראנית
צילום מסך מתוך הטלוויזיה האיראנית

רבה הראשי של איראן הרב יהודה גראמי התראיין בסוף השבוע האחרון לטלוויזיה האיראנית ותקף את ישראל בשפה העברית בטלוויזיה הממלכתית.

הרב יהודה גראמי אמר: "אנחנו יהודי איראן רוצים לשלוח את המסר הזה לציונים ובראשם לנתניהו", אמר הרב יהודה גראמי, רבה הראשי של איראן בסוף השבוע האחרון. "דעו לכם שאתם הציונים לא מייצגים את היהדות ולא מייצגים את העם היהודי. אתם מייצגים רק רעיון תנועה פוליטית שרעיונותיה וערכיה נוגדים את הרעיונות והערכים של תורתנו הקדושה והדת היהודית. אנחנו יהודי איראן מוקיעים ומגנים בחוזק ובתוקף את מעשים ותוקפנות שלכם ומצהירים ומדגישים לכל העולם שיש הבדל גדול בין היהדות לציונות".

קטע מהראיון מתוך הטלוויזיה האיראנית

כזכור בתחילת השנה האזרחית הגיעו נציגים של הקהילה היהודית באיראן לביתו של מפקד 'כוח קודס' קאסם סולימאני שחוסל על ידי צבא ארצות הברית. המשלחת היהודית הגיעה יחד עם מנהיגי המיעוטים הדתיים האחרים ברפובליקה השיעית, שם הם מסרו את תנחומיהם לבני המשפחה. שעות ספורות לאחר החיסול הדרמטי, הוציאה הקהילה היהודית הודעה חד משמעית שמגנה את המעשה, זאת ככל הנראה מתוך רצון לנתק בין היהדות לציונות וכך למנוע התנכלויות. "השם ייקום את דמו של סולימאני", נכתב בהודעה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x