xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: צפו; הצטלמה מחוץ לרכב נוסע – ונפלה על הכביש במהירות אדירה

סרטון המתעד תעלול חסר אחריות של צעירה מבריטניה הפך לוויראלי, אחרי שהתברר כי הוא צולם רגעים ספורים לפני שנפלה על אחד הנתיבים; דובר תחנת המשטרה המחוזי: "יש לה מזל גדול שהיא לא נפצעה אנושות או מתה בתקרית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רכב אילוסטרציה צילום Pixabay
רכב אילוסטרציה צילום Pixabay

צעירה אלמונית מבריטניה עשתה את דרכה עם חברה על הכביש המהיר M25 שעובר במחוז סוריי, דרומית ללונדון בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת האחרון כאשר הצעירה הוציאה את פלג גופה העליון מהחלון בשביל זווית הצילום הדרמתית ונפלה החוצה על כביש האספלט.

כוחות משטרה ושירותי הצלה הוזעקו לאזור ופינו את הצעירה לבי"ח, שם היא אובחנה עם פציעות קלות. גורמים המעורים בפרטי התקרית דיווחו שזה בגדר נס שהצעירה שרדה את התקרית ולא נפצעה באורח קשה.

רגעים ספורים לפני שנפלה מהמכונית במהירות גבוהה, כתבה הצעירה בסרטון בחשבון הסנאפצ'אט שלה: "אני חייבת להפסיק לעשות את זה במהירות של 177 קמ"ש – אני עוד עלולה למות"

דובר כוחות המשטרה במחוז סוריי התייחס לתקרית ואמר: "היא הוציאה את גופה מהחלון של המושב ליד הנהג בכדי לצלם סרטון לחשבון הסאנפצ'אט שלה. יש לה מזל גדול שהיא לא נפצעה אנושות או מתה בתקרית".

דובר המשטרה הוסיף כי הצעירה לא נעצרה או נקנסה על מעשיה, מה שעורר את זעמם של חלק מהגולשים. "צריכים להכריח אותה לכסות את העלויות של המחסומים המשטרתיים שהציבו בגללה", כתב אחד הגולשים בטוויטר. גולש נוסף הוסיף: "אם נהג אחר היה פוגע בה, הוא היה צריך לחיות עם התאונה הזאת במשך כל החיים שלו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x