xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: הפגנת העצמאים: מפגין ניפץ דלת של סניף בנק בת"א, ח"כ אייכלר: "לחרדים אסור, לחילונים מותר"

במהלך ההפגנה אמש בכיכר רבין בתל אביב בגין המצב הכלכלי, נראה מפגין מיידה אבן לעבר סניף בנק דיסקונט, הדלת של הבנק נופצה, בהמשך התיעוד נראים מספר אנשים מיידים אבנים לעבר הבנק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

לאחר ההפגנה אמש בתל אביב של העצמאים, בו הפגינו אלפי בני אדם בשל המצב הכלכלי הקשה, המפגינים החלו לחסום כבישים, ופוזרו על ידי השוטרים, במקביל החלו חרדים רבים להפגין בירושלים, שם הם פוזרו בכוח על ידי המשטרה.

ח"כ אייכלר הגיב בזעם על הדברים: "התמונות מתל אביב המשוחררת וירושלים הנצורה מדברות בעד עצמן: לחילונים מותר להתקהל ולהפגין, לחרדים אסור."

רגע ניפוץ דלת הבנק

אייכלר הוסיף: "מי שעוד חשב עד היום שיש זכויות אדם לחרדי בארץ ישראל, גילה הלילה שוב את האמת המרה: חרדי הוא אזרח חסר זכויות אדם במדינת היהודים, ככזה מותר לכלוא אותו בסגר מיותר מאחורי גדרות, להרביץ לו, להתעלל ברגשותיו ובאורח חייו. מדובר בכליאת שוא של מאה אלף חרדים חפים מקורונה בירושלים, ביתר, בית שמש ועוד."

ההפגנה בירמיהו

"אם היה מי ששומע, הייתי שב וקורא לראש הממשלה ולשר הבטחון לפתוח את הסגרים מיד. הם אינם מונעים קורונה. אבל כבר מזמן קיבלנו את המסר: אין ממשלה דמוקרטית בארץ ישראל. יש שלטון אלים ואכזר, עויין וחסר מעצורים, אני שב וקורא לשרים החרדים לפרוש מיד מן הממשלה, עד שיבוטלו הסגרים האכזריים. אולי כך נמצא פתאום מי שישמע לזעקת הנצורים ויסיר את גזירת הסגרים והאלימות המשטרתית. זו השפה היחידה שהממשלה הזאת תבין, אולי והלוואי."

ח"כ סמוטריץ' הגיב לתיעוד של שבירת הדלת של סניף הבנק: "‏לא צריך את התמונות האלה כדי לדעת שההפגנה הערב היא הפגנת שמאל של אנרכיסטים שונאי נתניהו והימין, שרוכבים בציניות על מצוקתם הכלכלית האמיתית של רבים מאזרחי ישראל. תראו את הקידום של התשורת השמאלנית, את הכתובות וקריאות הנאצה, ‏יש מצוקה כלכלית, היא אמיתית, ונתניהו לא מטפל בה טוב, אבל לימין אין מה לחפש בהפגנה הזו. חבריי בימין, אל תהיו אידיוטים שימושיים של השמאל ואל תשחקו לידיו גם אם אתם כועסים על נתניהו בצדק."

סמוטריץ' הוסיף: "‏שמאלנים מפירים את ההנחיות בתל אביב ואנרכיסטים מנפצים שמשות והמשטרה לא נראית באופק. חרדים מפגינים נגד הסגר בירושלים והמשטרה משתוללת באלימות. אני קורא לראש הממשלה נתניהו ולשר אוחנה, לפטר את מ"מ המפכ"ל לאלתר. מישהו חייב לקחת אחריות על אפליית החרדים הקשה שאנחנו עדים לה בתקופה האחרונה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x