xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: ההסכם עם האמירויות: שליח כאן 11 מדווח מדובאי: בעזה כועסים ומנתקים מגע עם איחוד האמירויות

‏ההסכם עם האמירויות: רועי קייס מדווח סמוך למגדל הגבוה בעולם סמל העוצמה של דובאי. מוכר בדובאי: "ההסכם טוב אנחנו שמחים עליו, אין לנו שום בעיה עם ישראלים אנחנו מחכים להם, נמכור לישראלים בזול"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רועי קייס מדווח מדובאי
רועי קייס מדווח מדובאי

מלך בחריין בירך את יורש העצר של איחוד האמירויות, מחמד בן זאיד, על מה שכינה "צעד היסטורי לשלום שעשתה האמירויות בכיוונה של ישראל". לדבריו של המלך, הצעד יתרום גם לפתיחת האופק ליציבות במזה"ת באופן שישרת את האינטרסים של עמי האזור. עוד אמר המלך כי עצירת הסיפוח הישראלי היא "הישג דיפלומטי היסטורי ששומר על פתרון שתי המדינות ועל אפשרויות השלום בין הרשות הפלסטינית לישראל". כך דווח בכאן 11.

רועי קייס שליח כאן 11 בדובאי

בתוך כך מפרסם הערב גל ברגר בכאן 11. כי ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות פוצץ מגעים לסולחה בין הרשות הפלסטינית לבין איחוד האמירויות לאחר תקופה ארוכה שבה שורר נתק בין השתיים. מקורות פלסטינים מסרו ל'כאן חדשות' כי המגעים לסולחה בין הצדדים התנהלו לאורך החודשיים האחרונים בתיווך גורמים בינלאומיים ואף הגיעו לשלב מתקדם, במטרה לסיים את הנתק הממושך, להפגיש בין אבו מאזן לשליט בפועל של האמירויות מוחמד בן זאיד ולהביא לחידוש היחסים בין רמאללה לאבו דאבי.

רועי קייס שליח כאן 11 בדובאיואולם, לדברי מקורות פלסטינים, ההסכם עם ישראל סתם את הגולל על מאמצי הסולחה. "גם אם בכירים באבו דאבי ירימו אלינו טלפון עכשיו, אף אחד ברמאללה כבר לא יענה להם", אמר בכיר פלסטיני.

סלע המחלוקת המרכזי בין הרשות הפלסטינית לאיחוד האמירויות נעוץ בעובדה שאבו דאבי מארחת זה קרוב לעשור את יריבו הגולה של אבו מאזן, מחמד דחלאן, לשעבר בכיר בפת"ח שגורש מרמאללה. דחלאן נחשב מקורב מאוד לשליט בפועל של הנסיכות המפרצית, מוחמד בן זאיד. גורמים המקורבים לדחלאן אישרו בשיחה עם 'כאן חדשות' כי אכן היו מגעים לסולחה בין רמאללה לאבו דאבי, וגם דחלאן היה אמור להינות מפירותיה.

לטענת אותם גורמים, הרשות הייתה אמורה בשלב מתקדם יותר לאחר מימוש הסולחה עם אבו דאבי, לסגור את התיקים נגד דחלאן ברמאללה, הגם שלא דובר על חזרתו לרמאללה בשלב ראשון. אחר הצהריים הוצתו ברמאללה תמונות של מוחמד דחלאן ושל פטרונו מאבו דאבי. מוחמד בן זאיד.

שריפת התמונות בעזה
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x