xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: האמירתים לוקחים צעד קדימה את הסכם השלום: לומדים עברית ומחכים כבר להגיע לישראל

לאחר חתימת הסכם השלום ההיסטורי בין איחוד האמירויות לבין ישראל, האמירתים לא מבזבזים זמן ולומדים עברית, כמו בכיתה א' עם הרבה התלהבות של התחלה חדשה עם הרבה תקווה לעתיד "אני כבר רוצה להגיע לישראל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לימוד עברית באיחוד האמירויות
לימוד עברית באיחוד האמירויות

מכיוון שהקשרים בין איחוד האמירויות הערביות ממריאים (תרתי משמע) עם הסכמי שלום והסכמים דו-צדדיים, אמירתים רבים מחבקים את העברית כדי ליהנות מהחברות החדשה עם הישראלים. בשבועות האחרונים מאות אמירתים החלו להחליף ברכות ברשתות החברתיות עם גולשים ישראלים, חלקם כמו יוסף גאנום אל המלי, החלו ללמוד עברית: "אני נרגש ללמוד עברית מאז ששמעתי על נורמליזציה עם ישראל," אמר אל המלי, אזרח איחוד האמירויות מאבו דאבי לחדשות המפרץ.

"זו שפה יפה. העובדה שזו אחת השפות העתיקות בעולם עצמו מעניינת. ערבית וגם עברית הן שפות שמיות. יש להן את אותו הבסיס. הן באים משורש אחד, יש כמה קווי דמיון" אמר. הוא סיפר כי אף שניסה ללמוד לבדו עברית בתחילה לבדו, אל המלי הבין עד מהרה שזו משימה לא קלה כפי שציפה. "כששמעתי לראשונה כי יש רק 22 אותיות בשפה העברית [לעומת 28 בערבית], הרגשתי שזה קל יותר אבל טעיתי".

אל המלי מספר כי "אתה יכול לקבל את אותן אותיות, אך האופן שבו אתה משתמש בניקןד ישנה את המשמעות, אתה יכול לכתוב מילה אחת בדרכים שונות ולקבל משמעויות שונות. זה האתגר. עלינו לתרגל ולהכיר את המילים ואיך מבטאים אותן. כשלומדים עברית לראשונה משתמשים בניקוד באותיות למתחילים, בשלב מאוחר יותר, לא נוכל לראות את הניקוד, למשל בעיתונים ובמגזינים, אז צריך ללמוד לא רק את המילים, אתה גם צריך לראות טלוויזיה וסרטים גם אם אתה לא מבין מה הם אומרים".

הוא מספר כי החל ללמוד שיעורים ארבעה ימים בשבוע: "עכשיו שבוע רביעי. למדתי את הדברים הבסיסיים אבל הם עדיין לא מספיק טובים. אני מתקשה לכתוב משפטים," אמר אל המלי. לא משנה מה רמת הקושי, אל המלי מחויב ללמוד עברית מהר.

המנהל הבכיר בן ה-48 מקדיש זמן לשיעורי העברית שלו מוקדם בבוקר ובהמשך אחרי העבודה כל יום. "אני משתמש בכמה אתרים וחומרים מודפסים כדי ללמוד את השפה. אני מוצא את זה מצחיק כשאני לומד מילים בסיסיות כמו תלמיד בגן, אבל אני מרגיש צעיר כשאני עושה את זה, יש לי גם מזל שמצאתי מורה, אני רוצה ללמוד עברית במהירות, יש אמירתים צעירים שמדברים עברית בצורה שוטפת, הם למדו את זה בחוץ בעיקר מארה"ב, אני מקווה שאוכל להתחיל לדבר כמוהם בקרוב," אמר אל המלי, שיודע רק ערבית ואנגלית.

הוא מחכה בקוצר רוח לנסוע לישראל ברגע שמגיפת הקורונה תסתיים. "אני בטוח שאלך לשם מדי פעם, אני מקווה שהשפה תעזור לשבור כמה מחסומים כדי להתחיל לחקור שם דברים חדשים". אל המלי מקווה שיהיו דרכים חדשות ללמוד עברית באיחוד האמירויות, שכן רבים מהאמירתים מצפים לבקר בישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x