xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: גרמניה; מפגינים מהימין הקיצוני נבלמו לאחר נסיון כניסה לבניין הפרלמנט במהלך הפגנה נגד הגבלות של הממשלה בשל נגיף הקורונה

ניסיון של מפגינים מהימין הקיצוני להסתער על בניין הרייכסטאג בגרמניה בעקבות מחאה נגד מגבלות הקורונה גונה על ידי בכירים בגרמניה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בניין הרייכסטאג אילוסטרציה: צילום Pixabay
בניין הרייכסטאג אילוסטרציה: צילום Pixabay

מאות מפגינים פרצו את מחסום הביטחון ועלו במדרגות מחוץ לבניין הפרלמנט של ברלין ביום שבת, הם נבלמו ופוזרו על ידי המשטרה. חלק מהמפגינים החזיקו בדגל האימפריאליזם לשעבר של גרמניה, המשמש את קבוצת הימין הקיצוני רייכסבורגר. הנשיא שטיינמאייר אמר כי לאנשים יש את הזכות להביע את כעסם על מגבלות נגיף הקורונה ולשאול שאלות לגבי המגבלות בפומבי, כולל הפגנות. "אבל האהדה שלי מסתיימת במקום שמפגינים מרשים לעצמם להשתמש באויבי הדמוקרטיה". הוסיף.

המשטרה השתמשה בתרסיס פלפל כדי להדוף את המפגינים, שהשתתפו מוקדם יותר באותו יום בעצרת גדולה ברחבי הבירה. כ-300 בני אדם נעצרו מול הרייכסטאג ובעקבות אירוע מחוץ לשגרירות רוסיה, כך נמסר מהמשטרה.

שר הפנים הורסט סיהופר הוסיף: "הרייכסטאג הוא נחלת הפרלמנט שלנו והמרכז הסמלי של הדמוקרטיה שלנו, מאד קשה שאנשים עושי צרות וקיצונים משתמשים ברייכסטאג לרעה למטרותיהם".

בכיר במערכת הביטחון בברלין, אנדראס גייזל, שיבח שלושה שוטרים שעמדו לבדם מול המפגינים מחוץ לרייכסטאג עד שהגיע תגבורת. אולם מפלגות האופוזיציה מתחו ביקורת על כישלונה של המשטרה בהצבת מספיק שוטרים ברחבי הפרלמנט למרות אזהרות פומביות מצד קיצוניים מהימין כי תכננו לנסות להיכנס לבניין.

רוברט האבק, המנהיג המשותף של המפלגה הירוקה בגרמניה, קרא לחקירה יסודית של האירוע. "העובדה שנאצים עם דגלי מלחמה אימפריאליים מנסים להסתער על הבונדסטאג מזכירה את התקופה החשוכה ביותר בתולדות גרמניה" אמר. "אסור לתת לאירוע כמו במוצאי שבת לקרות שוב, אני מצפה משר הפנים להילחם באופן החלטי בקיצוניות ימנית בכל הרמות".

המחאה נאסרה בתחילה אך מאוחר יותר הורשתה להמשיך בתנאי שהמשתתפים מקפידים על אמצעי ריחוק חברתי כולל עטיית מסכות. גרמניה מתקרבת ל-10,000 מתים, עד היום נרשמו 9,297 מקרי מוות עקב נגיף הקורונה, אנשים נדרשים ללבוש מסכות בתחבורה ציבורית, בחנויות ובחלק מהמבנים הציבוריים כמו ספריות ובתי ספר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x