xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: גבר סיני שהתראיין לתוכנית טלוויזיה בנושא תלונה של 'הגנת הצרכן' הפך למפורסם לאחר שעשרות מיליוני גולשים גילו כי הוא "נאה מדי" ופחות התעניינו בפציעה של ידו

גבר סיני הפך למפורסם על היותו "נאה מדי" לאחר שהופיע בתוכנית טלוויזיה של זכויות צרכנים והתלונן על דלת חדר האמבטיה השבורה שלו שהתנפצה ללא סיבה, והוא נפצע בידו ושילם סכום גבוה לריפוי היד, חברה הדיור התנערה מהפציעה, אך לבסוף השתתפה בהוצאות הרפואיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

גבר סיני כבש בסערה את הרשתות החברתיות הסיניות על היותו "נראה טוב במיוחד" לאחר שמשתמשי הרשת הבחינו בו מופיע למשך זמן קצר בתכנית טלוויזיה של זכויות הצרכן. מר ג'אנג מהעיר נינגבו שבמזרח סין זכה לתהילה לאחר שצולם על ידי כלי תקשורת מקומיים כשהוא מתלונן על דלת הזכוכית השבורה בחדר הרחצה שלו.

אך נראה כי גולשי הרשת היו המומים יותר מפניו של מר ג'אנג, שכן התיעוד צבר למעלה מ-50 מיליון צפיות ברשת וויבו, הדומה לטוויטר הסיני תוך 24 שעות. הצעיר בן ה-22 התראיין לטלוויזיה המקומית כאשר הופיע בתוכנית זכויות הצרכן של תחנת הטלוויזיה האזורית.

מר ג'אנג טען כי דלת זכוכית הזזה בדירתו המושכרת התנפצה לפתע כשהתקלח ב-8 בספטמבר. הזכוכית השבורה הותירה אותו פצוע עם חתכים קשים בשתי ידיו. הדייר הוציא מעל 9,400 יואן (כ-5000 שקלים) על טיפולים רפואיים. ג'אנג קיווה לבקש פיצויים ממשרד ניהול המגורים בעזרת התקשורת המקומית.

אך נראה כי משתמשי המדיה החברתית התעניינו יותר בפניו של האיש הסיני מאשר בדלת חדר האמבטיה שלו. הסרטון הפך במהרה לנושא החשוב ביותר ב-Weibo ביום שלישי, וצבר למעלה מ-50 מיליון צפיות תוך 24 שעות בלבד.

אחד המגיבים כתב: "ברגע שראיתי את פניו של מר ג'אנג, לא היה אכפת לי מהסיפור". אחר אמר: "אני חושב שזו בהחלט הדירה ואשמת משרד הניהול, אין שום התנגדות. מר ג'אנג נאה מדי. אני לא חושב שהוא ישקר". משתמש שלישי הגיב: "מר ג'אנג, אתה מחפש חברה?".

האיש הסיני, שעובד עבור מותג קמעונאי מקוון, אמר שהוא המום מתשומת הלב הלאומית שהסרטון משך. הוא אמר לעיתונאים: "אני חושב שזה יותר מדי, רק רציתי להגן על זכויותיי. לא חשבתי שזה יקרה". מלשכת ניהול המגורים הכחישו תחילה את אחריותם לדלת השבורה מכיוון שלא היו שום הוכחות שהוכיחו שהיא התנפצה, כך אמר דובר החברה. אך בסופו של דבר הם הסכימו לשלם עבור חלק מהוצאות הרפואיות של ג'אנג לאחר שהסרטון הפך לוויראלי, כך על פי הדייר שהפך למפורסם ללא כוונה

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x