xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: גבר בניו יורק הצמיד אדם באומנות לחימה לרצפה לאחר שניסה לחטוף תינוק מאמו

אדם מנע מאדם אחר לחטוף תינוק מהעגלה שלו לאור יום בפארק בעיר ניו יורק על ידי שימוש בכישורי אומנויות הלחימה והצמיד אותו לקרקע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ביום שני האחרון בסביבות השעה 15:00 בריאן קמסלי טייל עם חברתו בפארק מדיסון סקוור במנהטן, כשראה אדם מנסה לתפוס תינוק מעגלה אותה החזיקה אישה.

האיש התבקש לשחרר את העגלה אך שוב ושוב הושיט יד אל התינוק כאשר האם המבועתת אוחזת בפעוט נוסף. "הוא אמר דברים כמו, איך אתה יודע שזה התינוק שלה, זה יכול להיות התינוק שלי," אמר קמסלי בראיון לתקשורת המקומית

אנשים התחילו לצרוח וקמסלי החליט להשתמש בכישורי אומנויות הלחימה שלו כדי להכניע את האיש. קמסלי תועד כשהוא מצמיד את האיש ומחזיק אותו גם כשהתנגד במשך כרבע שעה. "תפסתי אותו והחזקתי אותו. הצמדתי אותו כדי שלא יוכל לזוז, ברור שהבחור הזה היה במצב שלא יכולתי פשוט להרפות ממנו" אמר "כשהמצב הסלים התברר שיש לו בעיות נפשיות, מישהו אחר בא ולקח אותו לבית החולים" הוסיף.

קמסלי סיפר על האירוע בחשבון האינסטגרם שלו, ואמר כי שנות לימודיו באומנויות לחימה עזרו לו להציל את התינוק. "אומנויות הלחימה שלמדתי לפני יותר משש שנים איפשרו לי לשלוט באדם חזק שהשתולל כמו תינוק," אמר.

שוטרים שהגיעו למקום לקחו את האיש לבית חולים. איש לא נפגע בתקרית. קמסלי אומר שהוא לא גיבור. הוא אמר: "זה לא עניין רצון, זה פשוט חובה כשאתה רואה אישה וילדה צורחות," אמר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
09/05/2023 23:19

Your article made me suddenly realize that I am writing a thesis on gate.io. After reading your article, I have a different way of thinking, thank you. However, I still have some doubts, can you help me? Thanks.

29/09/2023 02:05

20bet Ang nagbibigay-diperensya sa 20Bet ay ang kanilang pangako sa kalidad at kasiyahan ng kanilang mga kostumer. Ang kanilang madal 20bet

25/03/2024 13:40

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x