xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בתיעוד מארגנטינה: גבר יצא לעבודתו מביתו ובחוץ חיכתה לו פומה

גבר מקומי שתכנן לצאת לעבודתו נתקל בפתח ביתו בחתול הטורף שניצל את הכניסה לבית כדי לתפוס מחסה ללילה; טרם ידוע איך הגיעה הפומה לביתו של הגבר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פומה אילוסטרציה: צילום Pixabay
פומה אילוסטרציה: צילום Pixabay

גבר, תושב העיר חוחוי שבצפון המדינה, תכנן לצאת לעבודתו כבכל בוקר, וכשפתח את דלת ביתו נתקל בפומה בכניסה לביתו, כך על פי התקשורת המקומית.

הגבר הזעיק למקום את כחות המשטרה שהגיעו מתוגברים במכבי אש ואנשי המשרד לאיכות הסביבה בעיר שהיו אלה שהצליחו להרגיע את החיה המבוהלת ולהשתלט עליה.

על פי הדיווחים, מיד כשהחתול הטורף הבחין בגבר הוא ניסה לנתר לכיוונו ולתקוף אותו, אך האחרון הצליח לסגור את דלת ביתו ונמנע מעימות חזיתי עם החיה המבהילה. עדיין לא ידוע איך הגיעה הפומה לביתו של הגבר, אך הסברה היא כי היא הגיעה לכניסה המקורה של הבית לילה לפני שנמצאה ותפסה שם מחסה.

מהמשרד לאיכות הסביבה נמסר כי החיה שנלכדה נמצאת המצב טוב, לא ברור האם מדובר בזכר או נקבה, וגם לא ידוע האם מדובר בחיה שברחה מגן חיות מקומי הוא חיה בטבע ובמקרה הגיע לאזור המיושב.

"בימים הקרובים, אחרי שנבין מהיכן הגיעה החיה, נחליט האם לשחרר אותה חזרה לטבע ולבית הגידול הטבעי שלה, או לשמור עליה בהשגחה ותחת מעקב", מסר נציג המשרד לתקשורת הארגנטינאית. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x