xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בתיעוד המשטרתי: זוועה בקזחסטן; אינסטלטור דקר לקוחה למוות ופצע קשה את אמה ושכן לאחר שביקשה הנחה

אינסטלטור בקזחסטן דקר לקוחה למוות לאחר שביקשה הנחה, בנוסף הוא דקר באכזריות את אמה ושכן בהשתוללות איומה, לאחר מכן הוא נמלט, אך נעצר כעבור שעה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
זירת האירוע: צילום משטרת קזחסטן
זירת האירוע: צילום משטרת קזחסטן

הגבר בן 43 ששמו לא פורסם דקר למוות את הפרמדיקית אינה מורזאבה בת 32 ופצע קשה את אמה ואת השכן שניסה להגן על הנשים, הם מאושפזים במצב קשה, האינסלטור נעצר.

האירוע המחריד התרחש בעיר אלמטי שבצפון-מזרח המדינה ב-4 בספטמבר. על פי הדיווחים, אינה הזמינה את האינסלטור לדירתה לאחר שמצאה אותו באינטרנט. המשא ומתן בין השניים הפך למריבה לאחר שאינה ביקשה מהאיש להוריד את המחיר עבור העבודה. הוויכוח יצא משליטה, והאינסטלטור שלף מכיסו סכין ותקף את אינה ואת אמה בת ה-63, כך דווח בתקשורת המקומית.

הצרחות של הנשים נשמעו מחוץ לבית, גבר שגר בסמוך מיהר מיד לעזרתם וגם הוא נדקר קשות. לאחר שהפך את המקום לבית מטבחיים, הרוצח ברח מכוסה בדמם של קורבנותיו, והוא נראה נמלט משם על ידי עדי ראיה.

עד ראייה אמר לתקשורת המקומית: "האיש החזיק נשק תוצרת בית דמוי סכין ודם מטפטף ממנו, התקשרנו למשטרה ולאמבולנס". חברתה אוקסנה פלר אמרה: "גרונה של אינה נחתך, לא היה לה שום סיכוי לשרוד את התקיפה".

המשטרה קיבלה תיאור של החשוד מעדי ראייה ועצרה אותו פחות משעה לאחר האירוע. בחקירה אמר החשוד: "תפסתי את הסכין ודחפתי אותה לגופה של האשה, לפני כן מעולם לא פגעתי בנשים אפילו באגרוף".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x