xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בתיעוד המלחיץ במקסיקו: הסופה הביאה אל תוך חדר המשחקים תנין

בעקבות הסופה הכבדה שפקדה את דרום מקסיקו, בתים, בתי חולים ומרפאות קורונה נהרסו לגמרי; בבית אחד, שקרס אחרי הגשם הכבד, חיכה זוחל גדול ומפחיד שאיים על דיירי הבית ותועד בסרטון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תנין אילוסטרציה צילום Pixabay
תנין אילוסטרציה צילום Pixabay

במדינת טבסקו שבמקסיקו, הייתה סופה גדולה ושיטפונות רבים, שגרמו לחדירת המים והגשם אל ביתם של רבים והרסו את המבנים. בבית אחד שנהרס כמעט לגמרי, הגשם הביא איתו אורח לא שגרתי אל חדר המשחקים של הילדים, שהיה נראה כמו צעצוע ששחה במים, אך התגלה כתנין ענק שזז באיטיות בתוך המים.

בסרטון שהופץ בימים שאחרי הסופה, אפשר לראות את התנין שוחה בחופשיות בתוך חדר המשחקים ההרוס שהוצף כולו במים. התושבים המבועתים, שעלו לקומה השנייה של ביתם על מנת לשמור על עצמם מהתנין המאיים, נשמעו צורחים ברקע מבהלה ולאור הסיטואציה הלא נעימה.

המשפחה נאלצה להמתין מספר שעות בקומה השנייה של ביתם, עד שהגיעו צוות החילוץ ולוכד בעלי חיים על מנת לתפוס את הזוחל המפחיד, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית.

כאמור הסערות גרמו לנזק רב במקסיקו, עד כה למעלה מ-50 אלף בני אדם נפגעו בנפשם וברכושם כתוצאה מהשפעות הסערה, ועד כה למעלה מ-50 אלף בני אדם נפגעו בנפשם וברכושם כתוצאה מהשפעות הסערה, כך לפי הרשויות המקומיות. דוברת המשטרה, לורה וולקס, אמרה כי לא נרשמה כמות כזו של משקעים במדינת טבסקו מאז שנת 1980. היא הוסיפה כי במהלך הסופה האחרונה נהרסו לגמרי כ-8,000 בתים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
17/05/2023 12:57

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/fr/register?ref=WTOZ531Y

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x