xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

נתניהו: "זה קרב קשה שיקח עוד זמן"

נתניהו: "החלטנו הערב על מגבלות התכנסות ואירועים עד 50 איש במרחב הסגור ואירועים אחרים עד 20 איש". אדלשטיין: "אני לא מאבד תקווה, רוצה שנגיע למצב של שגרת פוסט קורונה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

נתניהו: "הקורונה היא לא עניין של זבנג וגמרנו, זה קרב קשה שיקח עוד זמן, כפי שנקרא בתורה בשבת הקרובה יחד נעמוד ויחד ננצח, הן עם כלביא יקום וכארי יתנשא" – יחד נתגבר ונצליח."

ראש הממשלה אמר הערב: "הגענו היום לכמעט 1,000 נדבקים ביום, מיום ראשון ועד היום מספר החולים עלה ב-100% ומספר החולים קשה ב-50%, החלטנו להגביל התקהלויות במקומות סגורים באולמות וברים ומועדונים עד 50 איש, בשאר התקהלויות במרחב הסגור (כולל בתי הכנסת) עד 20 איש.

"אציג בימים הקרובים תוכנית סיוע כלכלי לחצי שנה הקרובה, אמרתי שסביר שבשגרת הקורונה נתנהג כמו נגינה על אקורדיון-פותחים את ההגבלות אבל גם מהדקים מעת לעת. מחפשים כל הזמן את נקודת האיזון – כמה שפחות הדבקה, ולמנוע כמה שיותר פגיעה בכלכלה. אציג בימים הקרובים תוכנית סיוע כלכלית לחצי השנה הקרובה – ערכת קורונה כלכלית".

‏נתניהו: "אנחנו נמצאים בקרב כדי להציל חיים. לא יכול להיות שכל אחד יגיד דבר אחר. זה לא הולך. אתה קובע קו, הוא אף פעם לא מושלם אבל הולכים איתו. אני מקווה שככה זה יעבוד. הצבתי יעד לצמצום הזמנים – בדיקה תוך שש שעות ותוצאה בתוך 24. כך נוכל להגיע להישגים מאוד טובים"

‏נתניהו על המגבלות החדשות: "פוטנציאל ההדבקה הגדול ביותר נובע מהתקהלויות במרחבים סגורים. התקהלויות במועדונים, ברים ואולמות – עד 50 איש. ביתר המקומות – עד 20 איש. כרגע לא משנים דבר בנוגע למשק ולתחבורה".

‏נתניהו: "הנתונים אינם משאירים בידינו שום ברירה, צריך לחזור למדיניות של הגבלות כדי לשטח את העקומה מחדש. הכי קל זה להשאיר את המצב כפי שהוא – הכל פתוח, כולם מרוצים, אבל כך נגיע מהר מאוד לאובדן שליטה. אנחנו חייבים לשנות כיוון ועכשיו".

‏נתניהו: "אמרתי שסביר שבשגרת הקורונה נתנהג כמו נגינה על אקורדיון-פותחים את ההגבלות אבל גם מהדקים מעת לעת. מחפשים כל הזמן את נקודת האיזון – כמה שפחות הדבקה, ולמנוע כמה שיותר פגיעה בכלכלה. אציג בימים הקרובים תוכנית סיוע כלכלית לחצי השנה הקרובה – ערכת קורונה כלכלית".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר: "חיינו באשליה שהאוכלוסיה שנדבקת זו אוכלוסיה צעירה ואין צורך לדאוג, היו כאלה שאמרו שאולי זה אפילו טוב. היום אנחנו מבינים שבמאבק הזה אין ניסים. במהלך כל יוני קיבלנו בבתיה"ח 103 חולים קשים, ביום הראשון של יולי כבר קיבלנו עשרה".

‏אדלשטיין: "אני שמח שכולם למדו את המושג – "חקירה אפידרמולוגית". אני רוצה להבהיר: המצב לא אידיאלי. הוספנו אחיות לתגבר את המערך הזה. הוספנו סטודנטים לרפואה ולסיעוד לתגבר את המערך הזה, והם עובדים לילות כימים. אבל אין מומחה שחושב ששיפור המערך הזה יכול לבד לתת מענה לגל התחלואה".

‏אדלשטיין: "הלוואי שהיינו יכולים להיות בלי המסכות, אבל אנחנו לא יכולים. אלו כללים פשוטים ולא צריך מעבר לזה. לא נוציא הוראות לא לראות את סבא וסבתא, זו אחריות אישית. בואו נעזור להם להיזהר, חובתנו לשמור עליהם. אני לא מאבד תקווה, רוצה שנגיע למצב של שגרת פוסט קורונה"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x