xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: ברזיל; מדפים בסופרמרקט קרסו זה על זה כמו דומינו; התוצאה הרוגה אחת ושמונה פצועים

רגע מזעזע בברזיל, מדפים בסופרמרקט התמוטטו כמו דומינו, אשה אחת נהרגה ושמונה בני אדם נפצעו בשעת ערב ביום שישי בסופרמרקט Mateus Atacarejo Mix בסאו לואיס - צפון ברזיל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

רגע מזעזע בברזיל, מדפים בסופרמרקט התמוטטו כמו דומינו, אשה אחת נהרגה ושמונה בני אדם נפצעו בשעת ערב ביום שישי בסופרמרקט Mateus Atacarejo Mix בסאו לואיס – צפון ברזיל. הקורבן זוהתה כאלן דה אוליביירה רודריגס בת -21. היא עבדה בסופר במשך שלושה חודשים ונמחצה מתחת למוצרים שנפלו במעבר שבו מילאה מדפים.

שישה אנשים שהיו באותו מקום נפצעו וניצלו על ידי שירותי החירום. הם הועברו לבית החולים ומאז שוחררו. שני קורבנות נוספים, שחולצו על ידי אנשים במקום, סבלו מפציעות קלות והורשו לחזור הביתה. החנות היתה עמוסה בקונים בזמן שהאסון התרחש בסביבות השעה 20:15.

טלוויזיה במעגל סגור תפסה את הרגע בו המדפים המתכתיים מימין למסך החלו ליפול וגרמו לאפקט דומינו של מדפים ענקיים אחרים מלאים בסחורות. עובדים ולקוחות בקופות קפאו במקום כששמעו רעש אדיר. ואז כולם נבהלו ונמלטו כשראו את המדפים מתנפצים זה על גבי זה.

אנשים יצרו שרשרת אנושית מחוץ לחנות כדי לסייע בהזזת ערימות המזון, שורות של אנשים זרקו את המוצרים אחד לשני במטרה לפנות את האזור ולאתר ניצולים קבורים מתחת. פעולת החילוץ ארכה למעלה מ-11 שעות והשתתפו בה למעלה מ-270 כבאים.

החיפוש הסתיים רשמית בשבת בבוקר. עדיין אין מידע מה גרם לקריסה, אך קיים חשד שתאונה בה היתה מעורבת מלגזה גרמה לאחת העמודים ליפול, חקירה מלאה נפתחה על ידי גורמי בריאות ובטיחות ומשטרה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x