xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: בעלי בית בניו יורק מצאו בקבוקי ויסקי מוסתרים בקירות משנת 1920 אז חל איסור למכור אלכוהול

בבית באיימס - ניו יורק שנבנה לפני 105 שנים, נמצאו 66 בקבוקי ויסקי מוסתרים בקירות משנת 1920 לאחר שבאותן שנים נאסרה מכירת אלכוהול, כל בקבוק שווה בין 500 ל-1000 דולר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בקבוקי ויסקי אילוסטרציה צילום Pixabay
בקבוקי ויסקי אילוסטרציה צילום Pixabay

בשנת 2019 הבית נקנה על ידי ניק דרומונד ופטריק באקר תמורת 183,000 $. לא לקח הרבה זמן עד שהם גילו בדיוק עם איזה סוג של היסטוריה הם מתמודדים. לפני תקופה בעלי הבית עבדו על הסרת ציפוי חיצוני רקוב מחוץ לבית, לפתע חבילה, עטופה בקש ישן עם נייר וחוט, נשרה מהקיר.

הדיווח ב-BBC על מציאת הבקבוקים

"בהתחלה פשוט הנחתי שזה בידוד או משהו כזה," אמר דרומונד. אבל בבדיקה מדוקדקת יותר הם מצאו שהצרור מכיל שישה בקבוקי ויסקי ישנים שתוארכו לשנת 1923. וזו לא הייתה החבילה היחידה – כל אורך הקיר היה מרופד בהם. הם מצאו 66 בקבוקים, ודרומונד אמר כי לפחות 15 מהם עדיין מלאים. התיעוד פורסם בחשבון האינסטגרם שלו.

שני בתי מכירות פומביות אליהם ניגש דרומונד חושבים שכל בקבוק יכול להגיע בין 500 ל-1,000 דולר. כך דווח אתר The Sun.

הבעלים מתכננים לתרום כמה מהבקבוקים הריקים לחברה היסטורית המקומית, וחלק למכור כדי לסייע במימון שיפוץ הבית שלהם. הוא ציין, "עלינו לשמור בקבוק מלא אחד כדי לנסות!".

למרות כל ההתרגשות סביב ממצאיהם, הבעלים לוקחים את שיפוץ הבית לאט. הם רוצים לעשות את זה נכון, התוכנית הבאה שלהם היא לקדוח חורים קטנים ולהרחיב אזורים שבהם הם חושדים שחבילות נוספות מוסתרות.

במשך 13 שנה, בין השנים 1920 ועד 1933, נאסר בכל רחבי ארצות הברית ייצור, יבוא ומכירה של משקאות חריפים מסיבות של "בריאות ומוסר הציבור". שורת ארגונים היו חלק מהתנועה להתנזרות מאלכוהול בארצות הברית בעיקר בגלל טענות כי זה לא בריא. החוק נקרא "חוק היובש".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
13/06/2023 00:46

The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you.

14/09/2023 04:28

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you.

25/12/2023 17:02

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/ru/register?ref=IJFGOAID

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x