xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בעימותים: הפגנות סוערות באיטליה על החלטות הממשלה

בערים טורינו ומילאנו נרשמו עימותים בין מפגינים לשוטרים, וכמה חנויות יוקרה נבזזו ביניהן חנות המותג גוצ'י, ההפגנות מתקיימות עקב החלטת הממשלה על הגבלות חדשות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת איטליה אילוסטרציה: צילום משטרת איטליה
משטרת איטליה אילוסטרציה: צילום משטרת איטליה

אתמול (שני) התקיימו ברחבי איטליה הפגנות נגד הגבלות הקורונה. בשתי ערים מרכזיות בצפון המדינה, טורינו ומילאנו – נרשמו מעשי אלימות.

כמה חנויות יוקרה, כולל של רשת גוצ'י, נבזזו במרכז טורינו, בזמן שצעירים יצאו לרחובות אחרי רדת החשיכה, הדליקו זיקוקים ואבוקות, כך על פי עדי ראייה. מנגד, המשטרה הגיבה בירי של גז מדמיע בניסיון להשיב את הסדר לעיר, בבירת מחוז פיימונטה העשיר. עימותים התרחשו בין מפגינים לשוטרים במילאנו, בירת מחוז לומברדיה השכן, שנפגע קשות על ידי המגיפה. המפגינים צעקו "חירות, חירות, חירות", בזמן שהתעמתו עם שוטרים במרכז העיר.

ההפגנות כאמור עקב ההגבלות של הממשלה שהחליטה ביום ראשון על סגירת הברים ומסעדות בשעה 18:00 והשבתה של מכוני הכושר, אולמות הקולנוע ובריכות השחיה. בנוסף, כמה מחוזות, בהם לומברדיה ופיימונטה, הטילו עוצר לילי.

עסקים קטנים רבים, שכבר ניזוקו קשות בסגר הכללי שהוטל במרץ ובאפריל, מזהירים כי ההגבלות החדשות עלולות להוביל אותם לפשיטת רגל. בעוד בסגר הראשון האיטלקים צייתו ללא מחאה, הסבב השני של ההגבלות נתקל בהתנגדות. מפגינים יצאו בין היתר לרחובות הערים טרביזו, טרייסטה, רומא, נאפולי, פאלרמו וקטניה. הממשלה, המבקשת להרגיע את הרוחות, הבטיחה להציג חבילת פיצויים לעסקים שנפגעו מההגבלות החדשות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x