xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו במחזה נדיר: קים ג'ונג און בכה מול אלפים וביקש סליחה על כישלונותיו עם נגיף הקורונה

מחזה לא שגרתי בצפון קוריאה, מנהיג הצפון קים ג'ונג און בכה וביקש סליחה מנתיניו על כישלונותיו במהלך מגיפת הקורונה, והודה כי הוא לא תמיד עמד ב"אמון שנתנו בו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פסלי אביו וסבו של קים: צילום Pixabay
פסלי אביו וסבו של קים: צילום Pixabay

קים ג'ונג און בכה במהלך מצעד צבאי ענק בצפון קוריאה כשהוא מתנצל באופן נדיר על כישלונותיו במהלך התפרצות נגיף הקורונה, המנהיג הסיר את משקפיו ומחה את דמעותיו כשנאם במצעד לציון 75 שנה למפלגת העובדים השולטת במדינה.

לדבריו, על פי תרגום בעיתון "קוריאה טיימס": "אנשינו נתנו בי אמון בגובה השמים ועמוק כמו הים, אך לא הצלחתי לעמוד בכך תמיד בצורה מספקת. אני ממש מצטער על זה".

הוא המשיך: "למרות שעליי האחריות החשובה להוביל את המדינה הזו בשמירה על מפעלם של החברים הגדולים קים איל-סונג וקים ג'ונג-איל (אביו וסבו) בזכות אמונם של כל העם, אך מאמצי וכנותי לא הספיקו".

אנליסטים אמרו לאחר הנאום, כי הנאום הזה מראה על לחץ גובר על משטרו כאשר קים מתמודד עם שלוש תלאות הפוקדות את עמו, קורונה, סנקציות בינלאומיות, ואסונות טבע.

הונג מין, מנהל חטיבת צפון קוריאה במכון הקוריאני לאיחוד לאומי, אמר ל"קוריאה טיימס": "מתחת למסר שלו, אפשר לחוש כי קים מרגיש לחץ רב על הנהגתו, במהלך הנאום הוא השתמש במונחים כמו "אתגרים חמורים", "אינספור תלאות" ו"אסונות חסרי תקדים בהיסטוריה", זה מראה שהוא מתקשה ממש לשלוט, והוא מרגיש לחוץ מהדאגה שאנשיו עשויים להיות מוטרדים או לא רגועים,לכן הוא שם דגש רב על האנשים בנאום הזה".

קים צ'ונג-אין, מנהיג האופוזיציה הראשי בדרום קוריאה, לעג לתצוגה הדומעת במצעד בסוף השבוע. בהתייחס לירי של כוחות צפון קוריאה לעבר בכיר ברשות הדייג של דרום קוריאה בחודש שעבר, הוא אמר: "זה היה מחריד לראות אותו מזיל דמעות תנין לאחר שירה למוות באזרח שלנו".

במהלך המצעד חשף קים טיל בליסטי חדש "מפלצתי" המסוגל להגיע ליבשת ארה"ב. אנליסטים אמרו כי הטיל, שהוצג על רכב מיוחד, יהיה אחד הטילים הבליסטיים הבין יבשתיים הגדולים בעולם אם הוא יופעל.

המצעד היה כוריאוגרפי מאוד, אלפי חיילים צעדו בו, הם הציגו ציוד צבאי קונבנציונאלי חדש כולל טנקים, ומטוסי קרב ששיגרו זיקוקים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x