xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בחילוץ המרגש בטורקיה: ילדה בת 3 חולצה – לאחר 65 שעות

הילדה אליף פרינסק, נמצאה בתוך פסולת בנין כמעט 65 שעות לאחר רעידת האדמה ברובע בייראקלי שבמערב איזמיר; הכבאי מועמר סליק, חלק רגעים רגשיים ואמר: "אליף תפסה את האצבע שלי ניקיתי את פניה מאבק"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

היום (שני), ילדה בת 3 חולצה מבניין שקרס באיזמיר שבטורקיה, כך אמרו גורמיים רשמיים. הילדה אליף פרינסק, נמצאה בפסולת בנין כמעט 65 שעות לאחר רעידת האדמה ברובע בייראקלי שבמערב איזמיר.

אליף היתה האדם ה-106 שחולץ מהריסות והיא נלקחה לבית חולים. בהודעה בטוויטר, הביע מהמט גולולו, ראש הרשות לניהול אסון וחירום בטורקיה (AFAD) שמחה מהצלת הילדה הקטנה.

כ-23 שעות לאחר רעידת האדמה, אמה של אליף, סהר דרלי פרינסק, ואחיה התאומים בני ה-10 אזל ואלזם פרינסק, כמו גם אחיה בן השבע אומוט, נשלפו מהריסות. עם זאת, אומוט לא נשאר בחיים לאחר פציעות רבות, האמא והתאומים נמצאים בטיפול רפואי.

בשיחה עם עיתונאים בעקבות מבצע החילוץ של אליף הקטנה, הכבאי מועמר סליק, חלק רגעים רגשיים ואמר: "אליף תפסה את האצבע שלי ניקיתי את פניה מאבק". סליק סיפר כי הוציא אותה יחד עם אחד מחבריו לעבודה והוסיף כי לא עזב את אצבעה עד שהגיעו לאוהל העזרה הראשונה.

"לילד ההוא מגיע לחיות עד הסוף" אמר. ככבאים אנחנו "לעולם לא מאבדים תקווה עד הרגע האחרון" אמר. "אף פעם לא איבדנו את התקווה גם עבור אליף"

מניין ההרוגים באיזמיר, העיר השלישית בגודלה בטורקיה, עלה ללפחות 49, ומספר הפצועים נעמד על כ-900 איש. בנוסף לכך, נערה בת 14 חולצה לאחר 58 שעות. שני נערים נהרגו באי היווני סאמוס בשישי ולפחות 19 בני אדם נוספים נפצעו.

הרעש, שעוצמתו הייתה בין 6.6 ל-7.0, הורגש גם באיסטנבול ובבירת יוון אתונה. מאז יום שישי, נרשמו מאות רעשי משנה באזור, שידוע כמועד לרעידות אדמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x