xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בדיווח: לפחות 17 בני אדם נהרגו ו-30 נפצעו לאחר מפגש קטלני בין רכבת לאוטובוס בתאילנד

תאונת קשה שאירעה בין אוטובוס לרכבת בגשם כבד בתאילנד, הביאה למותם של לפחות 17 בני אדם ול-30 פצועים, שני מנופי ענק נדרשו לפנות את האוטובוס המעוך
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תאונת אוטובוס: אילוסטרציה צילום Pixabay
תאונת אוטובוס: אילוסטרציה צילום Pixabay

הרכבת התנגשה באוטובוס תיירים שנסע עם 65 נוסעים כשחצה את מסילת הרכבת בזמן גשם כבד בצ'אצ'אנגסאו, 80 ק"מ מזרחית לבנגקוק, פרתואנג יוקאסם, קצין המשטרה המחוזי, אמר לערוץ הטלוויזיה PBS בתאילנד כי לפחות 17 בני אדם מתו ו-30 נפצעו. הקצין הוסיף כי: "אולי ירד גשם, הנהג לא ראה את הרכבת".

עשרות נוסעים שנפגעו הובהלו לטיפול רפואי במתקנים רפואיים סמוכים, כך אמרה מנהלת בית החולים המחוזי, סומבט צ'וטימאנוקול. "ארבעה נמצאים במצב קשה ושמונה נותרו להשגחה" מתוך 23 שאושפזו בבית החולים שלה, כך הודיעה מנהלת בית החולים לעיתונאים. עובדי הצלה העלו את הפצועים על אלונקות לאמבולנסים חונים סמוכים, ושני מנופים הגיעו למקום כדי להרים את הרכב מהמסילה כדי שאפשר יהיה לפתוח את המקום חזרה לתנועה.

ה"דיילי מייל" מדווח כי תאונות קטלניות כאלה שכיחות בתאילנד, שממוקמת באופן קבוע בראש רשימת הכבישים הקטלניים ביותר בעולם, עם נהגים מהירים, נהיגה בשכרות ואכיפת חוק חלשה, בתאילנד יש את שיעור ההרוגים השני בתאונות דרכים בעולם, כך על פי דו"ח של ארגון הבריאות העולמי בשנת 2018.

רוב הקורבנות הם אופנוענים, בנוסף תאונות של אוטובוסים עם קבוצות תיירים ומהגרי עבודה הם דברים שכיחים, במרץ 2018 נהרגו לפחות 18 בני אדם ועשרות נפצעו כאשר אוטובוס שהוביל אנשים שחזרו מחופשה בצפון מזרח תאילנד סטה מהכביש והתנקש בעץ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x