xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו בדג המוזר צועד על הסנפירים בתוך המים העמוקים

צוללן נתקל ב'דג המוזר ביותר באיים הקריביים' המטייל לאורך קרקעית הים, תוך שימוש בסנפיריו לרגליים. הדג המוזר ביותר באיים הקריביים צולם בהליכה לאורך קרקעית הים על סנפיריו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

היצור הנדיר, דג עטלף צולם במקום שנקרא French Key Cut באי רואטן בהונדורס. הדג המוזר צולם על ידי מיקי צ'רטריס, שבמשך שנים מתעד את חיי הים ברחבי האזור, ואמר כי חיית הים עשויה להיות הכי מוזרה שהוא ראה אי פעם.

הוא אמר כי "זה היצור הכי מוזר שהוא ראה אי פעם, ללא ספק הדג המוזר ביותר באיים הקריביים," אמר. "הוא הולך לאט ומחפש טרף כמו סרטנים ודגים קטנים, אבל יכול לשחות עם זנבו אם הוא מרגיש עייפות או כל סיבה אחרת. בצילומים של הצוללן ניתן לראות את הדג הקצר האף עם קרן על ראשו, דוחף את עצמו לאורך קרקעית הים עם סנפיריו.

מר צ'רטריס, מומחה למינים ימיים ומחבר "החיים בשונית הקריבית", אמר כי שפתיים אדומות נראות מלמטה. "זה מראה שרוב הצוללנים לעולם לא יזכו לראות".

הוא הוסיף: "זה נראה לעיתים רחוקות מאוד, אתה צריך לצאת מגדרך לצלול בערוצים מטופשים ובמקומות עם חוליות רדודות שבהן בדרך כלל יש פחות ראות, לצוללים רגילים יהיה מזל גדול לגלות דבר כזה אחת לכמה שנים אם אתה צולל כל יום".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
16 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
16
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x