xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ארה"ב: צפו; בגלל הרדמה בשיניים – אם שכחה שיש לה ילדים

בעלה וילדיה של אושיית הטיקטוק לא ישכחו כל כך מהר את טיפול השיניים שעברה; ״זאתי בכלל לא דומה לי!״ אומרת קנדס על בתה, רגע לפני שזו מתחילה לייבב בבכי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האמא ברכב אחרי טיפול השניים
האמא ברכב אחרי טיפול השניים

קנדס, שמחזיקה בחשבון טיק טוק פופולרי בשם ׳רק בחורה בשם קנדס׳, שיתפה קליפ שבעלה צילם ברכב המשפחתי אליו נכנסה לאחר שסיימה עקירה, פרוצדורה דנטלית כאובה, שהותירה אותה מסוממת ורדומה, גם בפה וגם במח.

חומרי ההרדמה של רופא השיניים גרמו לה לשכוח שיש לה ילדים. האב עוד השתעשע בתחילת הסירטון בעוד המשפחה יוצאת לדרך ונוסעת מהמרפאה. קנדס נראית מבולבלת, היא מביטה מעבר לכתפה אל הילדים, היושבים בכיסאותיהם, בתדהמה מוחלטת. שניים מהם היא מצליחה עוד לזהות, איכשהו, אבל מי זו השלישית? "מאיפה זאתי הגיעה?" היא שואלת. "לא יודע," עונה האב.

@justagirlnamedcandace

Forgot I birthed a entire child and legit thought my husband was a kidnapper. #omg #dentist #toothpullout #momsoftiktok #fyp #ProveWhatsPossible

♬ original sound – justagirlnamedcandace

המצב מחמיר, והאם, שעד אותו רגע עוד הכירה בשני הילדים האחרים, מצביעה על בנה, ואומרת: "וזה בטוח לא ילד שלנו. הוא בן." "אני אומר לך שאספתי אותם בגן השעשועים," ג׳ייסון ממשיך. "ג׳ייסון, אנחנו חייבים להחזיר אותם!" קנדס מתעקשת, וג׳ייסון נהנה עד הגג לומר: "אין מצב, אני מוכר את החארות הקטנים האלה!" זה השלב שבו הילדים מתחילים לבכות, ובכל זאת כמעט 20 מיליון איש כבר צפו בסרטון.

התגובות מגוונות, חלקן ממש נזעמות, חלקן מציעות להורים לחסוך סכום כסף נכבד לטיפול פסיכולוגי עבור הילדים, ורבים כותבים: "זה פשוט מחריד! אבל אי אפשר להפסיק לצחוק." האם מבהירה מאז הרגע הוויראלי שלה שוב ושוב שהכל בסדר, שהילדים לא מצולקים, ושהאב דיבר איתם והסביר להם שהוא עומד לעבוד על אמא שלהם, לפני שהתחיל עם השטויות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x