xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: באמצע ישיבת מועצה – חברת העירייה מינוט יצאה מהארון

מועצת העיר מינוט בצפון דקוטה התכנסה כדי לדון בתלונות של מספר תושבים על דגל גאווה שהונף מחוץ לבניין העירייה; לחברת המועצה קארי אוונס נמאס לשמוע את טענותיו של אחד המתנגדים והיא חשפה: "אני הנציגה הלסבית הראשונה מחוץ לארון במדינה, אנחנו כאן ואנחנו לא הולכים לשום מקום"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צפון דקוטה- אילוסטרציה (צילום: משטרת צפון דקוטה)
צפון דקוטה- אילוסטרציה (צילום: משטרת צפון דקוטה)

מתנגדי להט"ב בעיר מינוט בצפון דקוטה, זעמו על הנפת דגל לציון חודש הגאווה, הנפת הדגל הגיעה באיחור שנגרם בשל מגפת הקורונה. אחד מהם, שהציג את טענותיו בחריפות, לא ציפה לעמוד מול חברת המועצה קארי אוונס, שלא חסכה ממנו את דעתה.

"אז מר ווקר, אם אתה לא מודע לכך, ואני חושבת שהרבה אנשים בחדר לא מודעים לכך, אבל באו לכאן רק בגלל שמדובר בנושא להט"בי, אני הנציגה הלסבית הראשונה מחוץ לארון בצפון דקוטה", אמרה אוונס

אוונס אמנם לא מסתירה את הזהות המינית שלה, אבל היא לא נבחרה למועצה על הטיקט הלהט"בי והציבור לא היה מודע לנטייה המינית שלה, עד אותו רגע. למרות זאת המשיכה: "וזאת הסיבה שאני לא כל כך מתייחסת לשטויות שלך. אני חיה במינוט, אני משלמת מיסים, אני בן אדם. אני רואה את עצמי מיוצגת על ידי הדגל המונף מחוץ לעירייה. בדיוק כמו שאנשים רואים עצמם מיוצגים על ידי הדגל המציין את סיום העבדות והונף בחודש שעבר". 

"לכל אדם מגיעה הזכות לראות עצמו מיוצג", המשיכה, "אנחנו לא איזו קבוצת אנשים שחיה בסן פרנסיסקו או סיאטל, אנחנו כאן. אנחנו נבחרי הציבור שלכם, אנחנו האחים והאחיות שלכם. אל תגיד לי שאתה לא מלא שנאה או זעם, כי זה כל מה שאני מרגישה ממך. נאלצתי לשמוע את התלונות האלה במשך ימים, כמו ראש העיר והרבה מהקולגות שלי, זה לא מקובל".

ווקר, שלא התפרץ לדבריה של חברת מועצת העיר, הגיב לה כשסיימה ואמר "תודה לך שחשפת את עצמך ואת הכעס שלך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x