xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: אקוודור; תלמידת בית ספר נשדדה במהלך שיעור זום; המורה והתלמידים צפו בחוסר אונים

רגע מזעזע: גנבים פרצו לביתה של תלמידת בית ספר בזמן שהיתה בשיעור 'זום' ושדדו אותה מול חבריה לכיתה ההמומים, השודדים נעצרו לאחר שהתלמידים הזעיקו עזרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיעור ב'זום' (צילום מסך)
שיעור ב'זום' (צילום מסך)

השוד על הנערה, מריה חוזה, התרחש בזמן שהייתה בשיחת זום עם 25 תלמידים אחרים כולל מורה בעיר אמבטו שבטונגוראווה מרכז אקוודור, ביום שישי האחרון.

ה"דיילי מייל" מדווח, הגנבים ככל הנראה לא היו מודעים לכך שצילומי האיומים שלהם כלפי התלמידה מתועדים, מה שאיפשר לחבריה לכיתה להתריע בפני הרשויות ומשפחת הנערה, והשוטרים הצליחו לעצור ארבעה חשודים לאחר שנמלטו מהמקום.

הסרטון מראה את הרגע בו הנערה, הממוקמת בעמודה השלישית בשורה השנייה, אוימה על ידי גנבים רעולי פנים לאחר שנכנסו לבית. חבריה לכיתה התריעו למורה שדיברה ולא הבחינה במתרחש.

אחד התלמידים נשמע אומר: "למישהו יש את הכתובת או את מספר ההורים שלה?". תלמיד אחר ענה: "יש לי את המספר של אמה". חבר שלישי לכיתה נשמע אומר אז "תתקשר אליה מיד". התמונה קפאה על המסך לאחר שאחד הגנבים סגר את המחשב הנייד במטרה לגנוב אותו יחד עם חפצי ערך אחרים מהבית.

השודדים נמלטו מהמקום, בזכות מיקום הטלפונים הניידים ששדדו הם אותרו ונלכדו, ברשותם נמצא אלפי לירות במזומן, שני אקדחים, נשק נוסף, שני טלפונים ניידים, מחשב נייד אחד ומשחק וידאו אחד.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x