xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: אמן קישט את ביתו כזירת רצח – "משהו שבאמת יפחיד את האנשים"

נובאק, אומן מקומי שמתגורר בדאלאס, החליט להשיק יצירת אומנות חדשה לכבוד האלווין והפך את חצר הבית הקדמית שלו לזירת רצח; השכנים, כך נראה, פחות התלהבו מהיוזמה של נובאק - ולא מפסיקים להזעיק את המשטרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תחפושות אילוסטרציה צילום Pixabay
תחפושות אילוסטרציה צילום Pixabay

לקראת ליל כל הקודשים, אנשים מתחילים לקשט את ביתם בחו"ל. בתקופת הקורונה אנשים מתחילים אף קודם. האומן סטיבן נובאק, שחי בדאלאס – טקסס, החליט להפוך את חזית הבית שלו למיצג שנראה כאילו נלקח מזירת רצח מחרידה.

הוא הכין שביל הגישה התמלא בדם מזויף, "גופה" נטולת ראש עם סכין נעוץ בצווארה הושלכה על הגג, ועוד כמה בובות מדממות הציפו גם הן את החצר הקדמית, כולל מריצה מלאה בחלקי גוף.

נובאק אמר בראיון למקומון ה-Dallas Observer, כי: "תמיד עשיתי תעלולים כאלה, כמו רוחות רפאים או פסלי שלג בגובה 2 מטר של עצמי, אז אם הייתי עומד לעשות את האלווין, זה היה ברור שזה צריך להיות סופר מציאותי"

"בלי אורות או מכונת עשן, משהו שבאמת יבהיל אנשים שמסתובבים בחוץ בחשיכה. אז שלפתי כמה בובות ושפכתי 20 גלונים של דם לכל עבר", הוסיף.

למרות ההשקעה שהשקיע ביצירה, השכנים של נובאק, התקשו להתרגל ליצירה – והם החלו לפתח קשר אינטנסיבי עם המשטרה המקומית. "שכנים אמרו לי שניידות משטרה היו חלק גדול מהיום מחוץ לבית שלי", סיפר נובאק בשיחה איתו, "רק פעמיים הייתי בבית וקיבלתי אותם. הם אמרו לי שזה היה מגניב ושהם הגיעו לשם רק בגלל שהם היו צריכים להשיב לתלונות שהגיעו".

"הם הגיעו לדלת וכשפתחתי אותה הם שאלו אותי אם כל זה היה שלי. שאלתי אותם 'אתם מתכוונים לדם ולגופות? כן, זה שלי'".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x