xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: אוקראינה; אמא לתינוק בן שבעה ימים נקנסה לאחר שנתפסה לוקחת את תינוקה לטיול בתיק נשיאה

אמא שהכניסה את תינוקה בן שבוע ימים לתיק, ולקחה אותו לטיול נקנסה על ידי המשטרה באוקראינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האישה ששמה לא פורסם, בת 29, נצפתה על ידי עוברי אורח מזועזעים בעיר הבירה קייב ביום רביעי האחרון. עוברים ושבים סיפרו כי היא צעדה לאורך הרחוב ו'שרה שיר ערש לתינוק בתוך התיק שלה'.

עד ראייה אמר לתקשורת המקומית: "האישה התנהגה מוזר והתחלתי להתבונן בה, ואז שמעתי תינוק בוכה, והבנתי שהבכי מגיע מהתיק שלה. ניגשתי אליה ושאלתי אם אני יכול להסתכל בתיק, היא אמרה "לא" ומיהרה להסתלק, דיווחתי על האישה למשטרה". שוטרים עצרו את האם ואז שלפו התינוק מהתיק שלה.

ניתן לשמוע את האם אומרת לשוטרים: "תשאירו אותו בשקט. הוא חי, הוא בסדר". כמה עדי ראייה הביעו חשש לשלומו של הילד בזמן הגעת המשטרה.

אישה אחת אמרה: "הוא יכול להיחנק בתיק". אישה אחרת הגיבה: "הילד עטוף במעיל חורף, הוא כולו רטוב". על פי הדיווחים, הטמפרטורה הייתה 30 מעלות צלזיוס בזמן האירוע. על פי הדיווח, השוטרים שמו את התינוק במושב האחורי של מכוניתם והזעיקו אמבולנס. התינוק נלקח לבית החולים ונמצא תחת טיפול רפואי, כך על פי התקשורת המקומית.

השוטר מקסים קרבצ'וק אמר: "הסתכלנו בתיק של האישה וראינו את התינוק בפנים. הכנסנו את הילד לרכב שלנו בזמן שחיכינו לאמבולנס, האם התנהגה כלפינו באגרסיביות".

האם הסבירה את פעולותיה בפני השוטרים ואמרה כי היא הכניסה את התינוק לתיק שלה כי לא הייתה לה עגלה. האישה, שיש לה שישה ילדים, אמרה כי לאחרונה היא הגיעה לקייב מהעיר אודסה בתקווה למצוא עבודה. האישה עומדת בפני קנס על "אי מילוי חובת הורות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x