xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפון קוריאה מזהירה את הדרום: "אנחנו נבטל את ההסכמים"

אחותו של מנהיג צפון קוריאה, קים יו ג'ונג, הזהירה את דרום קוריאה, לאחר שעלונים עם מסרים נגד צפון קוריאה פורסמו בדרום קוריאה, היא איימה על סגירת משרד קשר בין המדינות, וסגירת ופארק תעשיה משותף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האזור המפורז בגבול (צילום Pixabay)
האזור המפורז בגבול (צילום Pixabay)

אחותו של מנהיג צפון קוריאה, קים יו ג'ונג, פרסמה אזהרה לדרום קוריאה לאחר שעלונים עם מסרים נגד הצפון פורסמו בדרום קוריאה, היא איימה על סגירת משרד קשר בין המדינות, וסגירת ופארק תעשיה משותף.

עוד איימה צפון קוריאה, כי תסיים את ההסכם הצבאי בין שתי הקוריאניות משנת 2018, אם הדרום לא יצליח לעצור עריקים מהצפון ופעילים מלשלוח עלונים עם תוכן נגד הצפון לאזור המפורז (DMZ) המפריד בין שתי המדינות.

האזהרה פורסמה היום (חמישי) על ידי אחותו של מנהיג צפון קוריאה, קים יו ג'ונג, המשמשת באופן לא רשמי כראש הסגל של אחיה, קים ג'ונג און. היא אמרה שההסכם הצבאי שהושג בשנת 2018 היה "כמעט ולא בעל ערך". בנוסף הזהירה קים יו ג'ונג. כי הצפון יכול לסגור לצמיתות משרד קשר עם הדרום ופארק תעשייה בין-קוריאני בעיירת הגבול קייסונג – שניהם סמל לפיוס בין המדינות.

ההצהרה של האחות התייחסה לאלפי עלונים נגד הצפון שנזרקו לאחרונה לעבר הצד הצפוני של הגבול. עריקים מצפון קוריאה ופעילים רבים השתמשו בשבועות האחרונים בבלונים להעברת עלונים המגנים את קים ג'ונג און בגלל שאיפותיו הגרעיניות ודיכוי זכויות האדם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x