xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפון קוריאה: האזרחים נצטוו למסור את חיות המחמד שלהם: "קפיטליזם"

הדיקטטור קים ג'ונג און, מנהיגה של צפון קוריאה, הצהיר כי חיות מחמד הם סמל ל'קפיטליזם' והורה לאסוף את הכלבים בפיונגיאנג, אך בעלי הכלבים חוששים כי חיות המחמד האהובות שלהם ישמשו כדי לפתור את מצוקת המזון של המדינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

הדיקטטור קים הודיע ​​בחודש יולי, כי בעלות על חיית מחמד מנוגדת לחוק, הרשויות עוקבות אחר משקי בית עם חיות מחמד ומאלצות אותם לוותר עליהן, או להחרים אותם בכוח, כך אמר גורם בצפון קוריאה לעיתון "צ'וסון אילבו" בדרום קוריאה .

הגורם הוסיף: כי "חלק מהכלבים נשלחים לגני חיות המנוהלים על ידי המדינה או נמכרים למסעדות בשר כלבים". כך מדווח ה"דיילי מייל".

בדו"ח של האו"ם שפורסם לאחרונה נאמר כי 60 אחוז מכלל 25.5 מיליון תושבי צפון קוריאה מתמודדים עם "מחסור במזון נרחב" שהוחמר לאחר סנקציות בינלאומיות שהוטלו על המשטר עקב תכניות הטילים הגרעיניים שלו.

בשר כלבים נחשב למעדן בחצי האי הקוריאני, אם כי המסורת של אכילת כלבים הולכת ונמוגה בדרום קוריאה. ובכל זאת, כמיליון כלבים מגודלים בחוות לצריכה כל שנה בדרום קוריאה.

יחד עם זאת, בשר כלבים עדיין נחשב מצרך מצומצם בתפריט בצפון, עם מספר מסעדות כלבים ייעודיות בפיונגיאנג. בשר כלבים פופולרי ביותר בחודשי הקיץ החמים והלחים בחצי האי הקוריאני. הבשר מעלה את חום הגוף בחודשי החורף הקרים.

המדינה הסגורה סובלת ממחסור חמור במזון, שהחמיר בגלל ההחלטה לסגור את הגבול עם סין בגלל נגיף הקורונה, בייג'ינג היא באופן מסורתי התומכת העיקרית של פיונגיאנג, והמקור הכמעט יחיד של האוכל הנדרש להאכיל את תושבי צפון קוריאה.

צפון קוריאה נפגעה קשה גם ממספר אסונות טבע בשנה שעברה, שהשפיעו על היבול, היא גם הושפעה קשות מהצפות שוב החודש, כאשר יבולים באזורי החקלאות המרכזיים נמחקו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x