xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפון קוריאה דרשה מאזרחיה: הישארו בבית – אבק צהוב מגיע מסין ועלול להכניס את הקורונה

הטלוויזיה הממלכתית בצפון קוריאה הזהירה מפני אבק צהוב שהגיע מסין ועלול להיות עם קורונה; "להישאר בתוך הבית ולהימנע מפתיחת חלונות לאורך כל היום"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ביום רביעי שידרה הטלוויזיה הממלכתית בצפון קוריאה ידיעות על מזג אוויר מיוחד שבדרך, והזהירו מפני אבק צהוב שישטוף את המדינה ב-22 באוקטובר, אך האבק לא הגיע, לא ברור למה המשטר פרסם את האזהרה.

למחרת השידור הצהירה שגרירות רוסיה בפיונגיאנג בפוסט בפייסבוק כי נאמר לדיפלומטים ולארגוני סיוע בינלאומיים להישאר בתוך הבית ולהימנע מפתיחת חלונות לאורך כל היום.

מקורות אישרו לאתר החדשות NK שכמעט לא נראו אזרחים ברחובות פיונגיאנג ביום חמישי. המקורות אמרו כי קומץ האנשים שיצאו החוצה לבשו מעילי גשם, למרות שלא היו שום משקעים באותו יום. נראה כי אף אחד במדינה לא מעז להטיל פקפוק במנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג-און.

גם עובדים באתרי בנייה ברחבי המדינה קיבלו הוראה לא לעבוד בחוץ ביום חמישי, כך על פי שידור מיוחד של הטלוויזיה הצפון קוריאנית (KCTV) ששודר לילה קודם. בשידור נאמר במפורש על איסור עבודות פרויקטים של בנייה כולל עבודות של "מסע ההתאוששות" של המדינה לאחר שיטפונות שהרסו כמה אזורים במדינה.

העיתון הממשלתי 'רודונג סינמון' הזהיר כי 'האבק הצהוב' מכיל 'מרכיבים מזיקים' ו'פועל ישירות על מערכת הנשימה האנושית'.

"לאור המצב הנוכחי שזיהום חדש של נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי העולם ונתונים לפיהם ניתן להעביר וירוסים ממאירים אפילו דרך האוויר, הצורך להתמודד עם תופעת האבק הצהוב ולנקוט בצעדים יסודיים, הופך בולט יותר" נאמר בטלוויזיה של צפון קוריאה. "מעל הכל, חשוב להימנע מפעילות בחוץ ולא לצאת החוצה לדברים מיותרים".

"אנשים חייבים לעטות מסכות כאשר הם יוצאים החוצה, בעוד שחלונות ודלתות חייבים להיות 'סגורים היטב' בבית כדי להכיל את האבק המסתורי" נאמר בשידור. מנגד כלי תקשורת בדרום קוריאה מסרו כי כמעט בלתי אפשרי שאבק צהוב מסין יפיץ את הקורונה לצפון קוריאה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x