xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מבוכה ליעלון; נאם בהפגנה על זכויות העובדות הסוציאליות, וגילה שזאת הפגנה של ציבור החרשים

ח"כ ‎בוגי יעלון (יש עתיד) נאם בהפגנה על זכויות העובדות הסוציאליות, אחת המארגנות העירה לו שהוא נמצא בהפגנה אחרת, של ציבור החירשים בישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ בוגי יעלון נאם בהפגנה של ציבור החרשים בישראל, הוא דיבר על זכויות עובדות סוציאליות, אך הוא התבלבל בין הפגנה אחרת שנערכה באותו זמן, אחת המארגנות העירה לו, והוא שינה את הנושא, אך הפדיחה נמשכה כשהוא פנה לעבר אחת הנשים שדיברה בשפת הסימנים לקהל, הוא חשב שהיא חרשת, אך מתברר שהיא לא.

בוגי יעלון נואם (צילום שחר גליק גל"צ)

מעל 100 חרשים וכבדי שמיעה הפגינו היום אחר הצהרים מול הכנסת, בדרישה להנגיש באופן דחוף את השירותים הרפואיים בבתי החולים בישראל לתמלול ולשפת הסימנים, עבור מעל 100,000 חרשים וכבדי שמיעה הזקוקים לכך. "קשה להאמין, אבל במדינת ישראל של שנות האלפיים, שירותי בתי החולים הציבוריים אינם מונגשים לשפת הסימנים ולתמלול עבור קהילת כבדי השמיעה והחרשים." נמסר ממארגני ההפגנה.

"פעמים רבות חרשים וכבדי שמיעה מגיעים לבתי החולים ומקבלים טיפול לקוי, סובלים שלא לצורך או אפילו מאבדים את חייהם, משום שלא מצליחים להסביר את עצמם או להבין את הוראות הרופאים והצוות המטפל, בשל אי ההנגשה של המידע והשירותים לשפת הסימנים ולתמלול."

את ההפגנה יזמה הפעילה החברתית החרשת שירלי פינטו, יחד עם חברי קהילת החירשים וכבדי השמיעה משה איבגי וטל צפתי.

במהלך ההפגנה אמרה פינטו כי: "היום התכנסנו למחות על הזלזול בבריאות שלנו! בכל רחבי העולם, במדינות אירופה, בארה"ב, אפילו במדינות העולם השלישי יש כבר הנגשה של השירותים הרפואיים בבתי החולים לתמלול ולשפת הסימנים."

"רק במדינת ישראל, מעצמת הייטק – מזלזלים בחרשים. אנחנו, החרשים, התרגלנו להסתדר עם מה שיש, להמר על גורלנו. עד מתי? אנשים מתים כתוצאה מחוסר ההנגשה, אנשים סובלים שלא לצורך, מקבלים טיפול לקוי. לא עוד! אנחנו ניאבק על הנגשת מערכת הבריאות לחרשים וכבדי שמיעה עד הסוף, לא ניכנע, לא נעצור עד שמערכת הבריאות תהיה נגישה. לא נשתוק עד שבשנת 2020 תהיה נגישות לחרשים בבתי החולים"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x