xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צעיר ערבי נורה ונהרג בעיר העתיקה

צעיר ערבי ככל הנראה בעל צרכים מיוחדים נורה לאחר שצעד בעיר העתיקה ועורר את חשדם של שוטרי מג"ב שמוצבים במקום, לאחר מספר קריאות של השוטרים לעברו לעצור, החל להמלט, ולבסוף נורה בתוך חדר אשפה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ההרוג הוא איאד חלאק, בן 32 לומד במוסד לבעלי צרכים מיוחדים בעיר. מחקירה ראשונית של התקרית עולה, כי השוטרים חשדו כי אל-חלאק, נשא אקדח, וקראו לו לעצור. בהמשך פתחו במרדף אחריו, והוא נמלט לחדר האשפה שנמצא כמה עשרות מטרים משם – ושם הוא נורה על אף שלא היה חמוש.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי השוטרים המעורבים באירוע.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע: “לצערנו אנו עדים בשעות האחרונות להכללות ולהשתלחות בוטה וחסרת אחריות של גורמים שונים בשוטרי משטרת ישראל הפועלים למען שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל. תפקידם ומשימתם של כוחות השיטור בירושלים ובפרט בעיר העתיקה, היא משימה מורכבת במיוחד וכרוכה פעמים רבות בקבלת החלטות מורכבות, הקרבה וסיכון חיים."

"בשנים האחרונות כולל בתקופה האחרונה, היינו עדים למספר ניסיונות אכזריים לפגוע ולהרוג שוטרים ולוחמי מג״ב בעיר העתיקה ובסביבתה. למרות שמרבית הפיגועים הללו לא צלחו הודות לעירנות השוטרים ותפקודם המהיר והמקצועי. המקרה החריג שארע הבוקר הועבר מיד לחקירת מח״ש בכדי שיבדק ויחקר בהתאם כמקובל. יחד עם זאת, מן הראוי להמתין לתוצאות החקירה וממצאיה בטרם הסקת מסקנות נחרצות."

אמיר אוחנה השר לביטחון פנים הגיב על התקרית: ‏"אני משתתף בכאבה של משפחת אל-חלאק ומביע צער על מותו של איאד, צעיר בעל צרכים מיוחדים. האירוע נבדק כמתחייב בחוק, ונפעל בהתאם לממצאים כדי למנוע מקרים דומים. עד לסיום הבדיקה, לא נחרוץ את דינם של השוטרים. הם נדרשים לקבל החלטות גורליות בשניות, בשטח רווי פיגועים תוך סכנה תדירה לחייהם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x