xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צעיר אמריקני ניסה להתגנב לגרמניה, התחפש למנקה

נסיון של צעיר אמריקני להתגנב לגרמניה כדי לבקר את חברתו, סוכלה על ידי עובדי שדה התעופה בפרנקפורט, כך מסרה משטרת שדה התעופה ביום שלישי האחרון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

צעיר אמריקני בן 20 טס לפרנקפורט – גרמניה וניסה להתגנב מעבר למעבר הביטחון בשדה התעופה כשהוא מתחזה למנקה, האיש ככל הנראה ניסה לעקוף את מגבלות הבידוד בגלל נגיף הקורונה, וזאת כדי שיוכל לראות את חברתו.

נסיון של הצעיר האמריקני לבקר את חברתו בגרמניה סוכלה על ידי עובדי שדה התעופה בפרנקפורט, כך מסרה משטרת שדה התעופה ביום שלישי האחרון.

גרמניה מקיימת טיסות לארצות הברית בשיתוף עם האמריקאים, אולם לרוב אזרחי ארה"ב אסור להיכנס למדינה ללא מגבלות שונות. מנגד, ממשלת גרמניה מחריגה אזרחים גרמנים או בני משפחה של אזרחים גרמנים.

הצעיר בן ה -20 טס ביום ראשון לשדה התעופה של פרנקפורט ואז ניסה להתחפש לתפקיד מנקה כדי לעבור את מחסום הביטחון בשדה התעופה.

האיש לבש אפוד זוהר ותפס בידיו שתי שקיות אשפה שחורות ופנה לעבר המחסום, והעמיד פנים שהוא הגיע לשם כדי לרוקן את פחי האשפה. אך עובד המקום הבחין כי לאיש אין תעודת זהות ביטחונית וכי הוא גם אינו יכול לדבר גרמנית. הוא הודיע למשטרה שעצרה במיידית את הצעיר, כך מסרו הרשויות.

כשנחקר במשטרה, האיש הודה כי תכנן את ההסתננות מכיוון שהוא לא ראה שום אפשרות חוקית לפגוש את חברתו הגרמנית.

לטענת המשטרה, האיש עדיין לא היה מצליח להיכנס למדינה גם אם הוא היה מצליח להתגנב מעבר למחסום הביטחון, שכן הוא עדיין ישאר באזור המעבר של שדה התעופה ויהיה עליו לעבור מחסום נפרד המנוהל על ידי משטרת הגבולות. האיש טס חזרה לארצות הברית ביום שני ללא כניסה לגרמניה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x