xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"צעד חובה" | רגע לפני הגל השלישי: סגרים במדינות באירופה

אחרי הנאום המרגש של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל והכישלון של סגר "מרוכך", בגרמניה החליטו על הטלת הגבלות מאוד מחמירות; האיטלקים חוששים מעלייה בתחלואה שתזכיר להם את הטראומה הלאומית של תחילת ההתפרצות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תא מעצר אילוסטרציה צילום Pixabay
תא מעצר אילוסטרציה צילום Pixabay

למרות שכבר חיסוני הקורונה מתחילים להיחלק בכמה במדינות, ובחלק מהם אף כבר התחילו לחסן, רבים ממדינות באירופה יטילו סוגים שונים של סגרים לקראת החגים הנוצריים, במטרה למנוע גל שלישי.

החשש של המדינות בפני התפרצות שלישית בא בעיקר בשל עונת החגים שכוללת את חג ההודיה שכבר נחגג, חג המולד וחגיגות השנה החדשה, וכמובן ההתסכלות על אמריקה הגדולה, שחוותה כישלון בנושא הזה, שלא מנעה התקהלויות רבות ב"חג ההודיה".

לונדון נכנסת להגבלות לאחר פחות משבועיים מהסגר

למרות שהבריטים היו הראשונים לחסן נגד הקורונה עם החיסון של חברת פייזר, בריטניה צפויה להודיע על סגר מחשש לגל תחלואה שלישי, אחרי פחות משבועיים שחזרו מהסגר הקודם.

התחלואה בלונדון מתרכזת יותר באזורים המרוחקים מאזורי התיירות, אך למרות זאת, החליטו במדינה לאשר סגר נוסף שייסגור שוב את בתי הקפה, המסעדות והברים. "בזמן שאנו קוצרים את הפירות של המאמצים המדעיים", אמר שר הבריאות הנקוק. "אנחנו חייבים לנקוט בפעולות שיגנו עכשיו על האהובים עלינו ועל עובדי מערכת הבריאות", הוסיף השר הבריטי.

עם 20 אלף מתים: גרמניה תכנס לסגר מלא

לאחר שהתחננה בשבוע שעבר מאזרחיה שישמרו על ההנחיות כפי שדיווחנו כאן, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הודיעה על סגר מלא.

הסגר המהודק מגיע לאחר ניסיון של סגר קל, שלא צלח. מרקל הסבירה אמש כי גם אחרי שייגמר הסגר ובתלות בכמות המתחסנים במדינה, ההגבלות לא צפויות להיות מוסרות בקרוב ובטח שלא בתחילת השנה החדשה.

נאום מרקל בשבוע שעבר

"חייבים למנוע גל שלישי": איטליה הודיעה על הגבלות חדשות

בעקבות חגיגות השנה החדש וחג המולד, הממשלה המדינה האיטלקית מטילה הגבלות חדשות שתגביל את תנועת האזרחים.

"אנו חייבים למנוע בכל מחיר את הגל השלישי", אמר ג'וזפה קונטה, ראש הממשלה, "כי המחיר של דבר כזה יהיה כבד מאוד, בייחוד מנקודת המבט של מתים". 

הממשלה המקומית טרם החליטה מה יהיו ההגבלות, אך בשל ההתקהלויות האחרונות שנצפו ברומא יילקחו משני זהירות. קונטה עוד אמר כי קמפיין התחסנות צפוי להוביל ל-15-10 מיליון מחוסנים עד לסוף האביב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x