xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צלילה חופשית: כך נתניהו ירד בשבועות האחרונים / דעה

שני הגורמים שהשפיעו על ירידת נתניהו בסקרים בשבועות האחרונים; וגם באיזה תאריך חלה נקודת המפנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום דוברות ראש הממשלה
צילום דוברות ראש הממשלה

לפני שבועיים פורסם סקר בחדשות 12 שמעניק לנתניהו קידומת של ארבעה מנדטים. באותה מהדורה דווח על שני אירועים שבגללם נתניהו צנח: חותמת סופית על דחיית הסיפוח (ארצות הברית דורשת הסכמה של גנץ-אשכנזי לסיפוח חד- צדדי, מה שלא יקרה), ודחיית פתיחת מופעי התרבות – מה שהעלה את מספר האנשים בהפגנות.

עוד נחזור לאירועי ההפגנות אך קודם אני רוצה לגעת במה שאנחנו הכי רוצים להשכיח – שלש מערכות בחירות ללא הכרעה. איך זה אז שנתניהו לאחר כשנה וחצי לא מצליח להכריע אך פתאום פותח פער ענק מהגוש השני? תשובה אחת – סיפוח.

בכל מה שקשור לנושא המדיני – ביטחוני, הימין תמיד יוביל. וזה אך ורק בגלל הסכמי אוסלו, שבהם הציבור הישראלי איבד את אמונו בשמאל. אז כשנתניהו דיבר על סיפוח, והעם ראה שבזה מתעסקים, הוא צמח כאמור לקידומת 4. וברגע שמדווחים במהדורות על ירידה גורפת בהתלהבות של ארצות הברית – חלה ירידה משמעותית של נתניהו.

הגורם השני שגרם לנתניהו לאבד כ-10 מנדטים בכמה שבועות, הוא ההפגנות. הפגנות שבזכותם נתניהו עלה לשילטון ב-99, והוא מכיר את יכולת ההשפעה שלהם. כן כן, גם בעולם הרשתות החברתיות הפגנות יכולות להיות משמעותיות.

ההפגנות משמעותיות, בטח ובטח כיום למרות שיכולה להיות הפגנה רק עם 2000 איש, ברגע שהטלוויזיה, עיתונים, רדיו ואתרים מדווחים על זה – קולות ההפגנה והמסר שיוצא ממנה מגיע לעוד לפחות חצי מכמות האנשים שיכולים להשפיע בסקר. כן אותם סקרים שמראים את הצניחה של נתניהו.

כמובן שיש עוד כמה גורמים שמשפיעים על דעת הציבור, כמו ההפסדים בהצבעות הכנסת, או תקפית בנט מימין. אך אלו גורמים שהושפעו מהפגנות ומאי החלת הריבונות.

כדוגמא חיה, ההפגנה שהייתה בשלישי האחרון. כ – 1000-2000 איש היו בה. לכמה אנשים היא הגיעה? תוכלו לראות בעצמכם בסקר שמתפרסם ערב לאחר מכן על ידי "דיירקט פולס" , שבו הליכוד עם 33 מנדטים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x