xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"צונאמי" של הנגיף: שיאים חדשים של נדבקים בפולין איטליה וברוסיה – מדענים מזהירים כי החורף הקרוב יהפוך למסוכן | עדכון קורונה עולמי

ביממה האחרונה אובחנו מעל 7,300 מקרים חדשים באיטליה, בבלגיה חוששים כי יחידות טיפול נמרץ יפגעו מעומס; בצפון אירלנד ובצ'כיה הודיעו על סגירת בתי הספר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

מדענים מזהירים כי התפשטות שפעת החורף וצורת החיים של החורף האירופי, עשויים להפוך את הנגיף למסוכן עוד יותר בחודשים הקרובים מכיוון שבתי חולים יהיו מלאים יותר עם המחלות העונתיות, והנגיף עלול להתפשט ביתר קלות.

מרבית מדינות אירופה הקלו על הסגר במהלך הקיץ בכדי להתחיל להחיות את הכלכלות, לאחר שפל חסר תקדים מהגל הראשון של המגיפה, אך חזרת הפעילות הרגילה – ממסעדות עמוסות ועד להתכנסויות שונות, הביא עלייה חדה במקרים בכל רחבי היבשת.

צ'כיה נכנסה לסגר חלקי

ממשלת צ'כיה הטילה סגר חלקי למשך שלושה שבועות במדינה, שכולל סגירת בתי ספר, מסעדות, ברים ומועדוני לילה. אסורה גם צריכה בציבור של אלכוהול. הממשלה הודיעה על סגר חלקי בעקבות שיעור הנדבקים היומי ל-10 אלף איש, שהוא הגבוה ביותר באירופה. 

הסגר הנוכחי מגיע לאחר שבמרץ הייתה צ'כיה אחת המדינות הראשונות שסגרה את הגבולות והטילה סגר כלל ארצי בניסיון לבלום את התפשטות הקורונה. 

שיא יומי במספר הנדבקים בקורונה ברוסיה

14,231 נדבקים חדשים בקורונה ב-24 השעות האחרונות – שיא יומי מתחילת המגפה, כך דיווחו היום (רביעי) הרשויות ברוסיה. למרות שמספר הנדבקים החדשים בנגיף עולה בהתמדה בימים האחרונים, הרשויות אמרו כי לא יטילו מגבלות על הפעילות הכלכלית. סרגיי סוביאנין, ראש העיר, אמר כי תלמידי כיתות ו'-יא' ילמדו שיעורים מקוונים למשך שבועיים החל מיום שני, בעוד התלמידים הצעירים ימשיכו ללמוד בבית הספר כרגיל.

בלגיה חוששת מטיפול נמרץ, ופולין שיא בחולים

בלגיה חוששת כי יחידות טיפול נמרץ יפגעו מעומס עד אמצע נובמבר, גרמניה עם עלייה מדאיגה נוספת במקרי הידבקות היום, וצרפת צפויה לחשוף צעדים חדשים בהמשך.

בפולין דווח על שיא של 6,526 הידבקויות חדשות, ו-116 מקרי מוות, כאשר הרופאים הזהירו כי מערכת הבריאות הופכת לעמוסה מדי. המפלגה השלטת בפולין התגאתה בכך שהם פועלים במהירות ומכילים את המגיפה באביב, אך האופוזיציה והרופאים האשימו את הקבינט שלא הכין את מערכת הבריאות לגל שני.

איטליה: 7,332 אובחנו ביממה האחרונה – הנתון הגבוה מפרוץ המגפה

ביממה האחרונה אובחנו 7,332 חולי קורונה, כך עדכן משרד הבריאות האטלקי. לפי נתוני הרשויות, מדובר בנתון הגבוה ביותר ליממה מפרוץ המגפה.

אתמול אובחנו 5,901 חולים והשיא הקודם, שנקבע ב-21 במרץ, עמד על 6,557 מאומתים ביממה. מאתמול מתו 43 חולי קורונה במדינה, זאת בהשוואה ל-793 חולים שמתו באותה יממה בארץ המגף במרץ.

אילוסטרציה צילום Pixabay

צרפת בכוננות גבוהה

חמש הערים הגדולות בצרפת – פריז, מארסיי, ליון, טולוז וליל – כבר נמצאות בכוננות גבוהה, עם ברים וחדרי כושר סגורים ומסעדות סגורות.

קרוב ל-9,000 איש נמצאים כעת בבתי חולים צרפתיים עם קורונה, מספרים גבוהים מאד מאז סוף יוני, כאשר למעלה מ-1,000 נלקחו לבית החולים ביום שלישי בלבד.

צפון אירלנד: הממשלה הודיעה על סגירת בתי הספר

בצפון אירלנד הממשלה הודיעה על סגירת בתי ספר למשך שבועיים. שלא כמו במערב אירופה, נתון המוות היומי של רוסיה גבוה יותר מאשר בגל הראשון, כאשר ממוצע המתים מתקרב ל-200 ליום.

הולנד חזרה לסגר חלקי היום, וסגרה ברים ומסעדות, אך שמרה על בתי ספר פתוחים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x