xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צבא ארה"ב: צפון קוריאה עם שישים פצצות גרעין וכ-5,000 טונות של נשק כימי – והיא לא מתכוונת לוותר עליהן

בדו"ח של הצבא האמריקני נכתב, כי לצפון קוריאה יש עד 60 פצצות גרעין וכ-5,000 טונות של נשק כימי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

בדו"ח, שכותרתו 'טקטיקות צפון קוריאה', שפורסם בחודש שעבר, נמסר מצבא ארה"ב כי לא סביר שהמדינה הגרעינית תוותר אי פעם על מאגר הנשק שלה, מאחר והיא משתמשת בהם כהרתעה למדינות המבקשות לשנות את המשטר שלה.

הדו"חות לגבי הנשק הגרעיני בצפון קוריאה נעים בין 20-60 פצצות, עם היכולת לייצר 6 פצצות חדשות בכל שנה. אך הערכות אחרות טוענות כי הם יוכלו להשיג עד 100 פצצות גרעין עד סוף 2020.

"צפון קוריאה מחזיקה נשק גרעיני מכיוון שמנהיגיה חשבו שהאיום של מתקפה גרעינית ימנע ממדינות אחרות לנסות להפיל את המשטר", כך על פי הדו"ח.

צבא ארה"ב צופה כי המשטר הצפון קוריאני מחזיק בכמות השלישית בגודלה של חומרים כימיים ברחבי העולם, ההערכה היא בין 2,500-5,000 טון. הצבא מאמין שבמצב סכסוך, "סביר להניח" כי צפון קוריאה תשתמש בפגזי ארטילריה כימיים, כך דיווחה סוכנות הידיעות Yonhap.

ארה"ב חוששת גם כי ייתכן שמשטרו של קים ג'ונג און מחזיק בנשק אנתרקס או אבעבועות שחורות, ומציינים כי אם יודבק לטיל שישוגר לסיאול (דרום קוריאה) רק קילוגרם אחד של אנתרקס, זה עלול להרוג 50,000 איש.

הדו"ח מוסיף גם כי צפון קוריאה פיתחה יכולות לוחמה בסייבר, ומנהלת למעלה מ-6,000 האקרים, שרבים מהם נמצאים מחוץ לצפון קוריאה. "צפון קוריאה יכולה לבצע פעילויות לוחמה אלקטרוניות", נכתב בדו"ח.

דו"ח של האו"ם שהודלף בתחילת החודש הזהיר כי צפון קוריאה פיתחה ככל הנראה ראשי נפץ גרעיניים קטנים מספיק בכדי להתאים אותם לטילים הבליסטיים שלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x